Top 5 cele mai frumoase modele BMW din istorie

Autor: ProMotor acum 11 luni Știri

Sunt elegante prin natura lor. Au reputație de mașini performante și palmares (sau potențial, pentru că avem în top și un model nou) de automobile legendare. Dar care sunt cele mai frumoase modele BMW din istorie?

GALERIE FOTO

BMW Z8 Roadster

În anul 2000, BMW Z8 Roadster era modelul noului mileniu. Costa 128.000 de dolari, avea o caroserie din aluminiu, motor V8 de 5.0 litri de 500 de cai putere, dezvoltat de BMW Motorsport.

În 1999, Z8 a fost mașina lui James Bond, interpretat de Pierce Brosnan, în “The World Is Not Enough”, iar în sezonul 2001, a devenit Safety Car în MotoGP.

BMW M1

În 1978, BMW M1 era primul model de serie cu motor amplasat central produs de bavarezi. M1 a fost dezvoltat de o echipă condusă de celebrul Jochen Neerpasch. Ar fi trebuit să primească ajutor de la Lamborghini, dar, în urma unor conflicte, colaborarea a încetat.

M1 a rămas în producție între 1978 și 1981. Avea motor pe benzină de 3,5 litri cu 6 cilindri, care dezvolta 277 cai putere.

BMW 507

BMW 507 era roadster-ul pe care bavarezii îl aruncau în luptă cu 300 SL Roadster de la Mercedes-Benz, în 1956. Din cauza costurilor mari de producție, 507 s-a dovedit a fi prea scump. Doar 252 de unități au fost produse.

Elvis Presley s-a îndrăgostit de mașină și și-a cumpărat una. Și fostul șef din Formula 1, Bernie Ecclestone, a achiziționat un 507. În urmă cu doi ani, un astfel de model s-a vândut la licitație cu 2,5 milioane de euro.

BMW Seria 8 Gran Coupe

BMW a lucrat șase ani la un model care să înlocuiască Seria 6 Gran Coupe. Apoi a tras prelate de pe Seria 8 Gran Coupe, pentru a reînvia un nume dispărut de două decenii.

Cu un proporții grandioase și siluetă de coupe și linii fluide și elegante, Seria 8 Gran Coupe pornește de la 94.367 de euro (TVA inclus).

BMW E9

Simplu, minimalist, elegant, coupe-ul BMW E9 a venit pe lume în 1968 și a rămas în producție până în 1975, atunci când a fost înlocuit de E24.

Primul astfel de coupe a fost BMW 2800 CS. Un element definitoriu pentru E9 era montantul spate, care purta logo-ul BMW, un element preluat, în urmă cu 2 ani, de BMW X2.



Comentarii
Inchide