Top 7 SUV-uri ieftine pe care le poți cumpăra acum de pe Mobile.de. Modele care nu costă mai mult de 6000 de euro

Autor: Ionuț Vîlciu acum 2 luni Știri auto

Segmentul SUV-uri este în plină ascensiune, cumpărătorii dorindu-și astfel de modele. Fiecare dintre producători încearcă să aducă pe piață măcar un astfel de vehicul.

De câțiva ani asistăm la o creștere importantă a segmentului mașinilor de tip SUV. Acestea vin în diverse forme, mărimi și configurații. Avem SUV-uri coupe, sport, pregătite pentru off-road sau electrice. Până și Ferrari are acum un SUV în gama sa, fiind primul din istoria brandului italian.

Totuși, astăzi nu vorbim despre SUV-ul Ferrari Purosangue, care costă aproape 400.000 de euro. Astăzi este vorba despre mașini accesibile, la mâna a doua, care pot fi achiziționate de pe site-ul Mobile.de. Vorbim despre SUV-uri din diferite clase, de diverse mărimi, care nu costă mai mult de 6000 de euro.

Dacia Duster

SUV-ul de buget este cu atât mai prietenos cu buzunarul atunci când vine vorba de oferte la mâna a doua. Noi am găsit un exemplar din 2011, în echipare Prestige, cu 132.727 de kilometri la bord. Mașina are un motor pe benzină de 1,6 litri, care produce 105 cai. Motorul este cuplat la o transmisie manuală, dar nu este prezentă și tracțiunea integrală. Prețul cu care se vinde acest Duster este de 5.999 de euro.

SUV

Nissan Qashqai

Un alt SUV din grupul Renault care oferă un raport preț-calitate bun este Nissan Qashqai. Prima generație a SUV-ului japonez a fost lansată în anul 2007. În prezent se află la a treia generație, fiind un model bine vândut. Ceea ce avem noi este un model din prima generație, din anul 2008. Mașina are un interior îngrijit, atracția principală fiind plafonul panoramic. Mașina are un motor de 2,0 litri pe benzină, care dezvoltă 141 de cai putere. Motorul este cuplat la o cutie manuală, iar puterea ajunge la toate cele patru roți. Acest Qashqai are 148.000 de kilometri la bord și se vinde cu suma de 5.999 de euro.

SUV

Mitsubishi ASX

Poate că nu este la fel de popular ca cele două de dinainte, dar Mitsubishi ASX poate fi o variantă interesantă. Cel pe care noi l-am găsit este din anul 2011 și costă 5.355 de euro. Sub capotă se află un motor de 1,8 litri cu 116 cai. Transmisia este una manuală. Acest ASX are la bord 224.000 de kilometri și are câteva semne de uzură specifice rulajului.

SUV

Ford Kuga

Un alt model interesant, un Focus mai mare ar spune unii. Cu toate acestea, SUV-ul Ford este o mașină apreciată. Modelul găsit de noi este fabricat în anul 2012 și are la bord 350.000 de kilometri. Sub capotă are un motor de 2,0 litri pe motorină, care este cuplat la o cutie manuală. Prețul cerut pentru acest exemplar este de 5.999 de euro.

SUV

 

BMW X5

Trecem la clasa superioară și ne îndreptăm atenția către trei SUV-uri premium. Primul dintre ele este BMW X5. Exemplarul de față are un motor diesel de 3,0 litri, care dezvoltă 218 cai. Acesta este cuplat la o cutie automată în șase trepte. Mașina a parcurs 369.000 de kilometri și costă 5.790 de euro.

SUV

Audi Q7

Următorul loc în listă este ocupat de Audi Q7. Din punct de vedere dimensiuni este cel mai mare de pe această listă. De altfel, este singurul care vine cu șapte locuri dintre cele șapte mașini. Sub capotă are un motor de 3,0 litri pe motorină, care are o putere de 232 de cai. Motorul este legat la o cutie automată cu șase trepte. Mașina este din 2006, a parcurs 355.000 de kilometri și costă 5.999 de euro.

Mercedes-Benz ML

Ultimul, dar nu cel din urmă, este Mercedes-Benz ML. Ml-ul a fost al doilea SUV din gama celor de la Mercedes, după faimosul G. Exemplarul pe care noi l-am găsit este din a doua generație și este fabricat în 2007. Sub capotă are un motor V6 diesel de 3,0 litri, care dezvoltă 190 de cai putere. Motorul este cuplat la o cutie automată cu șapte trepte. Mașina are la bord 316.000 de kilometri și costă 6.000 de euro.

 

 

 

 

Urmărește Promotor.ro pe Google News

Sursa foto: Mobile.de


Ionuț Vîlciu
Ionuț Vîlciu
Student al Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării, m-am alăturat echipei ProMotor pentru a combina cele două pasiuni ale mele: mașinile și presa. Studiez, analizez și documentez tot ce are roți. Presa nu trebuie să fie plictisitoare, așa că încerc, pe cât de mult posibil, să ... citește mai mult

Comentarii
Inchide