Un Fiat Tipo unic în România este cea mai criticată mașină din țară. VIDEO

Autor: acum o lună Știri

Un Fiat Tipo unic în România este cea mai criticată mașină din țară. Îi aparține unui tânăr care a vrut un look radical pentru prima sa mașină.

GALERIE FOTO

Costin are 21 de ani. După ce și-a luat permisul, părinții i-au cumpărat un Fiat Tipo. Au dat mai puțin de 12.000 de euro pe mașina în versiune entry-level. Costin a primit-o cu fundă roșie, așa cum se oferă cadourile. Vehiculul nu avea nimic în afară de servo-direcție și geamuri electrice spate.

Este, de fapt, un Royal Bronze cu tentă de roz. A colantat mașina într-un atelier din Vâlcea. Costin a ales nuanța cu ochii închiși. A pus degetul, pur și simplu, pe o nuanță din catalog, pentru că îi era greu să decidă. Trei zile mai târziu, mașina era gata.  “Nu mă interesează ce zice lumea”, spune proprietarul unui Tipo unic în România.

Fiat-ul său a primit un bodykit care include praguri, difuzor și eleron discret, negru, pe capacul portbagajului. A primit și faruri noi, care îi asigură modelului un look cât mai agresiv.

Costin i-a pus și suspensie pe perne de aer, iar mașina se ridică acum din telecomandă. Suspensie nouă, jante de mari dimensiuni.

Modificările au durat aproximativ un an. A găsit-o de 3 ori lovită în parcare și a fost nevoit să schimbe anumite elemente. Povestea Fiat-ului cu look radical a apărut pe canalul de YouTube Eduard Popescu.

Fiat Tipo unic în România arată ca un supercar, dar are motor diesel de 95 de cai putere

Mașina arată ca un supercar, dar sub capotă, funcționează motorul de 1,3 litri Multijet cu 95 de cai putere.

“Este una dintre cele mai criticate mașini din țară”, spune Costin resemnat. Cei care văd fotografiile îi reproșează că nu a umblat la motor și la evacuare sau că mașina este… roz. Arată ca un supercar, dar consumă cel mult 6 l/100 km.

Costin a fost cu Fiat-ul lui modificat în vacanță în Grecia și n-a avut nicio problemă. În schimb, și-a rupt amortizoarele pe Transfăgărășan și pe Transalpina.

Mașina se apropie vertiginos de 120.000 de kilometri. 80.000 după modificare.

VIDEO:


Sursa foto: Eduard Popescu/YouTube


Comentarii
Inchide