Un șofer a încercat să ia ITP-ul printr-o metodă neobișnuită. Cum a vrut să-i păcălească pe inspectorii RAR?

Autor: Mihai Morcovescu 12 feb. 2022 Știri auto

Proprietarul unui Mercedes-Benz ML a încercat să efectueze Inspecția Tehnică Periodică (ITP) la o reprezentanță RAR din Caraș-Severin. Specialiștii care au efectuat verificările au observat, însă, ceva neobișnuit în planșa de bord a SUV-ului german și au declarat „respins” automobilul. Motivul care a stat în spatele deciziei angajaților ITP te va ului pur și simplu.

A vrut să treacă ITP-ul lipind bandă adezivă în bord

În urmă cu câteva zile, un Mercedes-Benz ML a fost adus la RAR Caraș-Severin din Reșița pentru a efectua ITP-ul. În urma examinării, automobilul a fost respins. În ziua de 10 februarie, proprietarul respectivului automobil și-a încercat din nou norocul și s-a prezentat din nou la RAR.

Bărbatul susținea că a „remediat” problemele constatate de reprezentanții RAR la precedenta inspecție. După cum se arată într-o postare pe pagina de Facebook a Registrului Auto Român, în timpul verificărilor, angajații stației ITP au observat ceva ciudat în tabloul de bord al mașinii.

Nu mică le-a fost mirarea să descopere că în zona ceasurilor de bord era lipită o bucată de bandă adezivă de culoare neagră. Aceasta fusese lipită de proprietar pentru a ascunde neconformitățile constatate la precedenta vizită.

Era vorba despre anumiți martori de bord care erau aprinși și care, astfel, semnalau problemele tehnice constatate anterior. Drept urmare, automobilul a fost din nou respins la ITP.

Reacțiile haioase ale internauților nu au întârziat să apară. „A vrut să testeze opacitatea benzii izolatoare”, „Trebuia respins numai pentru felul în care a lipit banda” sau „Să mă sune pe mine și-l trimit eu la un băiat care nici măcar nu se uită la mașină” sunt doar câteva comentarii ilare ale internauților.

Urmărește Promotor.ro pe Google News

Sursa foto: Promotor.ro, RAR


Mihai Morcovescu
Mihai Morcovescu
Sunt ziarist cu o experiență de peste 20 de ani în presa sportivă și auto din România, atât în print, cât și în online. Am scris de-a lungul timpului la Agerpres, Sport XXI, Jurnalul Național, Gazeta Sporturilor, ProSport, Autocar, AutoMotorsiSport.ro, Auto.ro, etc. De asemenea, am făcut ... citește mai mult

Comentarii
Inchide