Volkswagen a dezvăluit sedanul coupe Lamando L, care este, de fapt, un Arteon mai mic

Autor: Mihai Morcovescu acum 4 luni Știri auto

Producătorul german de automobile Volkswagen a publicat informațiile și fotografiile oficiale referitoare la noul Lamando L. Modelul este destinat exclusiv pieței din China, acolo unde aceste vehicule sunt încă foarte populare.

Indiferent de unghiul din care îl privești, noul Lamando L seamănă foarte mult cu Arteon. Nici nu este de mirare atâta vreme cât cele două modele împart aceeași arhitectura MQB. Diferența o face gabaritul, noul sedan fiind mai mic.

Interiorul lui Volkswagen Lamando L este digitalizat

INTRĂ ÎN GALERIA FOTO

Noul Volkswagen Lamando L este un sedan coupe cu patru uși fără rame la geam. Măsoară 4.784 mm în lungime, cu 186 mm mai puțin decât actuala generație. De aici provine și „L”-ul din denumirea noului model. Comparativ cu Arteon, Lamando L este mai scurt cu 78 mm.

Din punct de vedere estetic, sedanul are o parte frontală similară cu cea de pe „electricul” ID.4. Farurile redesenate sunt conectate acum printr-o bandă LED care se aprinde întocmai ca la modelele din gama ID a. În centru tronează sigla Volkswagen, care este și ea iluminată.

Grila de mari dimensiuni este cadrată de două prize de aer verticale. La spate, stopurile au primit o nouă semnătură, în stilul celor de pe ID.4. Pachetul exterior este întregit de un set de jante de 18 inch, care sunt oferite opțional.

Inspirația ID continuă și la interior. Aici regăsim un instrumentar de bord complet digital de 10 inch și un ecran tactil pentru sistemul de infotainment de 12 inch. Sub unitatea multimedia se mai află un panou de comandă de tip touch ca la Golf și gurile de ventilație cu comenzile aferente instalației de climatizare.

De asemenea, comenzile poziționate pe tunelul central seamănă cu cele de pe Golf, cu un mini-selector în centru pe post de schimbător de viteze.

Sub capota lui Lamando L se află vechiul motor turbo 1.4 TSI cu 150 CP, un plus de 20 de „cai” comparativ cu precedenta generație.  Puterea este transmisă doar către puntea față prin intermediul unei cutii de viteze automată DSG cu șapte trepte.

În ofertă nu există și versiuni cu tracțiune integrală. În aceste condiții, Lamando L poate sprinta de la 0 la 100 km/h în 8,5 secunde.

Vânzările urmează să debuteze în următoarele luni, dar prețurile nu au fost încă anunțate. Cert este că Lamando L va fi mai ieftin decât Arteon, care în China costă 249.900 yuani, echivalentul a circa 34.500 de euro.

Sursa: CarBuzz


Sursa foto: Volkswagen


Mihai Morcovescu
Mihai Morcovescu
Sunt ziarist cu o experiență de peste 20 de ani în presa sportivă și auto din România, atât în print, cât și în online. Am scris de-a lungul timpului la Agerpres, Sport XXI, Jurnalul Național, Gazeta Sporturilor, ProSport, Autocar, AutoMotorsiSport.ro, Auto.ro, etc. De asemenea, am făcut ... citește mai mult

Comentarii
Inchide