Volkswagen intenționează să reia producția rivalului Daciei Spring

Autor: Mihai Morcovescu acum 4 luni Știri auto

Producătorul german de automobile Volkswagen plănuiește să repornească producția modelului electric e-Up!. Decizia vine ca urmare a cererii tot mai mari de mașini cu zero emisii la prețuri accesibile.

Modelul VW e-Up! a fost scos din producție în anul 2020 din cauza timpilor de livrare care crescuseră dramatic din cauza cererii mari. În plus, urbana electrică nu a fost concepută pentru volume mari și nici nu a fost profitabilă, potrivit presei germane.

Volkswagen e-Up! va costa în jur de 26.500 de euro

INTRĂ ÎN GALERIA FOTO

Succesul înregistrat de modelele electrice „low cost” Dacia Spring și Renault Zoe nu putea rămâne neobservat. Astfel, oficialii mărcii din Wolfsburg iau serios în calcul posibilitatea să dea un „restart” la producția mașinuței lor pe baterii.

VW e-Up! dispune de un motor electric de 83 CP. Bateria are o capacitate de 32,3 kWh și oferă o autonomie de până la 260 de kilometri.

Revista germană Automobilwoche, citată de Autonews, scrie că unii dealeri deja întocmesc liste pentru potențiali clienți de u-Up!.

Compania de închiriere de mașini electrice Nextmove a declarat că e-Up! în echiparea „Style Plus” este pe cale să revină cu un preț de listă de circa 26.500 de euro. Prețul final ar urma să fie în jur de 17.000 de euro după aplicarea stimulentele guvernamentale oferite în Germania.

Pe piața din România, Volkswagen e-Up! este din nou disponibil pentru comenzi. Prețurile pornesc de la 25.595 de euro.

Nextmove și-a avertizat clienții printr-o postare pe Twitter că „oferta va fi epică și un răspuns rapid este critic”.

Cu e-Up!, Volkswagen ar putea acoperi decalajul în gama sa de vehicule electrice. Asta, doar până în 2025, atunci când este planificat să-și facă debutul viitorul model pe baterii de clasă mică.

Sursa: Autonews


Sursa foto: Volkswagen


Mihai Morcovescu
Mihai Morcovescu
Sunt ziarist cu o experiență de peste 20 de ani în presa sportivă și auto din România, atât în print, cât și în online. Am scris de-a lungul timpului la Agerpres, Sport XXI, Jurnalul Național, Gazeta Sporturilor, ProSport, Autocar, AutoMotorsiSport.ro, Auto.ro, etc. De asemenea, am făcut ... citește mai mult

Comentarii
Inchide