Volkswagen R se aliniază noului branding al companiei cu noul său logo

Volkswagen R se aliniază noului branding al companiei cu noul său logo

Autor: Marius Vişan acum 4 săptămâni Știri

Încă din 2002, modelele R s-au simţitit ca la ele acasă pe pistele de circuit din toată lumea şi, alături de performanţele superioare de motorizare, au oferit celor care le-au condus combinaţia ideală între confortul condusului zilnic şi stilul discret. Alături de cele patru generaţii de Golf R, portofoliul Volkswagen R include modelele Passat R36, Touareg R50, Scirocco R şi Golf R decapotabil. Pe lângă Golf R şi Golf R Variant, noul T-Roc R este, de asemenea, disponibil. 

Volkswagen R, mai atractiv în mediile digitale

Volkswagen R se aliniază noului branding al companiei cu noul său logo. Logo-ul Volkswagen R simbolizează un nou început al diviziei de preformaţă, iar din punct de vedere vizual a fost redus la principalele sale componente, putând fi astfel folosit în diferite scopuri, dar mai ales în mediile digitale.       

Klaus Bischoff, Director de Design Volkswagen, explică: „R-ul marchează vârful gamei Volkswagen, iar sigla R poate fi considerată o expresie a sportivităţii şi esteticii modelelor pe care se va regăsi. Noul logo al diviziei de performanţă este mai clar şi are mai multă carismă”.

Noul logo va putea fi văzut pentru prima dată pe modelul Atlas Cross Sport R-line din America de Nord.

 



Comentarii
Inchide