TEST detaliat Dacia Dokker Van. Afaceri utile

Autor: Adrian Mihălţianu 16 ian. 2013 Test drive

Dacia Dokker Van este clar un vehicul comercial şi acest lucru se observă şi la interior. Maşina are foarte multe spaţii de depozitare necesare actelor care însoţesc marfa, şi nu numai. Design-ul interior este aproape identic cu cel de pe noul Logan sau Dacia Lodgy. Comenzile sunt acum mai ergonomice. Butoanele pentru geamurile electrice sunt poziţionate pe uşi, acţionarea lor fiind mult mai comodă faţă de cele aşezate pe consola centrală.

Totul e subjugat ideii de util. Gri cu gri cu gri, dar încape marfă multă!

Confortul la un drum lung este decent, însă sprijinul lateral putea să fie ceva mai bun. Să nu uităm însă că nu vorbim despre o maşină sport, ci despre una utilitară al cărui principal atu trebuie să fie spaţiul destinat încărcăturii. Spaţiul în partea din faţă este mai mult decât suficient atât la nivelul capului şi al coatelor. Un mic neajuns este reglarea volanului doar pe înălţime…

Navigaţie cu ecran tactil color pe o utilitară Dacia? DA!

Dacă tot am pomenit de spaţiul destinat încărcăturii, Dacia Dokker Van se laudă cu un volum util de 3,3 metri cubi şi o înălţime maximă de încărcare de 1,27 metri şi o lungime de 1,9 metri. Adică suficient de mult pentru a satisface aproape toate nevoile în ceea ce se numeşte transportul de marfă al IMM-urilor, un euro palet intrând fără nici o problemă.

Deschideţi poarta soarelui… Remarcaţi profilarea podelei şi spaţiul bun dintre roţi

Dacă am lămurit cât, dar mai ales ce poate să intre în Dacia Dokker Van, putem să trecem la dotările de care dispun cei doi (şoferul şi un pasager) de la bordul maşinii. Din punctul de vedere al dotărilor, Dacia Dokker Van stă foarte bine. Una din cele mai importante dotări este sistemul Media Nav. Cu doar 300 de euro ai unul dintre cele mai bune sisteme de navigaţie de pe piaţă (!). Mai departe, cei de la bord pot fi ”răsfăţaţi” de scaunele încălzite, senzorii de parcare, geamurile electrice, aerul condiţionat şi limitatorul de viteză.Evident depinde de bugetul alocat de către şefi dacă toate aceste dotări se vor afla sau nu pe lista de comandă a maşinii. Păcat că nu există şi un pilot automat!

Consola centrală a fost simplifcată la maximum, iar butoanele virtuale sunt inteligent gândite

Per total, interiorul lui Dokker este perfect conceput pentru o utilitară. Aş putea spune că, în afara lipsei pilotului automat şi a reglării pe adâncime a volanului şoferului, chiar nu găsesc vreun alt minus acestei maşini.

Să vedem şi cum se conduce…
 

Pagini: 1 2 3 4

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide