TEST detaliat Dacia Dokker Van. Afaceri utile

Autor: Adrian Mihălţianu 16 ian. 2013 Test drive

Maşina de test a fost echipată cu propulsorul diesel de 1,5 litri de 90 CP şi 200 Nm. Un lucru pe care l-am notat încă din primul moment în care am pornit motorul a fost că acesta este silenţios. Liniştea este perturbată doar dacă motorul este turat mai mult de 3.000 rpm, însă acest lucru nu este necesar prea des deoarece cuplul motor maxim se obţine încă de la 1.750 RPM. Consumul declarat pentru acest propulsor este de 4,1 litri/100 km în mediu extraurban,iar în mediu urban 5,2 litri/100km. Noi am reuşit să obţinem unul de 6,4 litri/100 km, în mediu mixt şi cu un oraş aproape blocat.

Goală, are suficientă vervă. Plină, trage din greu, dar trage.

În ceea ce priveşte comportamentul rutier putem spune că ruliul este destul de mare atunci când abordezi virajele mai puternic, însă, dacă maşina este utilizată precum un vehicul comercial şi nu ca o maşină cu pretenţii sportive, nu vei fi deranjat. Ţinuta de drum este foarte bună pentru această clasă. Suspensiile amortizează bine denivelările apărute pe partea carosabilă, fiind destul de silenţioasă şi mai confortabilă decât alte dubiţe.

Stă bine pe asfalt, dar n-are nicio treabă cu gropile patriei. Să vedem cum va rezista bucşăraia…

Chiar şi la capitolul insonorizare Dacia Dokker Van stă surprinzător de bine ţinând cont că vorbim despre o maşină utilitară care afişează profilul vehiculului low-cost, sau mai pe româneşte este o maşină ieftină, în comparaţie cu rivalii săi.

Dacia Dokker este, aşadar, o maşină simplă şi onestă. Ceea ce promite reuşeşte să şi facă ba chiar mai mult te surprinde atunci când reuşeşte să-ţi depăşească aşteptările. Este un model robust destinat oamenilor cu nevoi complexe, totul la un preţ acceptabil. Versiunea de bază are un preţ de 8.800 de euro (TVA inclus) oferind ca dotări toate cele necesare unei deplasări confortabile.

Versiunea testată are un preţ de pornire de 11.600 de euro (TVA inclus), însă este cea mai scumpă variantă posibilă din oferta constructorului român. Chiar şi aşa, pentru un afacerist care se respectă şi care îşi respectă angajaţii, dar şi propria afacere, cei 11.600 de euro nu sunt o sumă foarte mare de bani.

Concluzia? O OFERTĂ IMBATABILĂ pentru micile companii care au nevoie să transporte marfă!

Pagini: 1 2 3 4

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide