Am condus limuzina sportivă Audi S8

Autor: Andrei Nan acum 8 ani Test in premiera

Ce-a dea treia generaţie Audi S8 aduce un design care se încadrează noii imagini de marcă a constructorului german. Prezintă câteva artificii tehnice care să sublinieze eleganţa unei limuzine A8, dar şi sportivitatea pe care un Audi cu emblema S ar trebui să o afişeze. Vorbim despre o grilă de mari dimensiuni, elemente din aluminiu, evacuare cu patru ţevi, dar şi de vopsele speciale care scot în evidenţă liniile şi suprafeţele caroseriei, totul fiind discret, fără a epata.

La interior, rafinamentul, calitatea, precum şi inserţii de carbon sau lemnul (pentru unele nivele de echipare) sunt cuvintele care subliniază şi caracterizează habitaclul. Totul a fost gândit pentru a oferi un maxim de confort, de la masaj, încălzire şi ventilaţie în toate scaunele, la un sistem electronic de control al zgomotelor din interior. Practic, habitaclul este prevăzut cu patru microfoane care „supraveghează” şi analizează zgomotele din maşină, iar o unitate centrală caută şi verifică frecvenţele acestora. După care, prin sistemul audio al maşinii, sunt generate sunete de frecvenţe inverse, neutralizând în acest fel zgomotele deranjante din habitaclu.

Scaunul şoferului, dar şi al pasagerului din dreapta pot fi reglate pe 22 de direcţii, această facilitate regăsindu-se ca şi dotare standard. În ceea ce priveşte sistemul de masare, scaunul şoferului este prevăzut cu 10 „perne” pneumatice, care masează muschii spatelui conform unuia din cele cinci programe prestabilite, cu cinci intensităţi diferite. Funcţia de masaj este o funcţi secundară şi se poate comanda opţional.

Planşa de bord, precum şi consola centrală pot fi fără nici o problemă asociate unui cockpit de avion. Un milion de butoane, un milion de reglaje, totul pentru a oferi un nivel ridicat al confortului, dar fără a diminua plăcerea condusului.

Pagini: 1 2 3

Citește și...


Comentarii
Inchide