Am condus noul Hyundai i40!

Hyundai s-a făcut mare. A început să producă automobile de calitate excelentă şi foarte dezirabile. ix35 este un hit în toată Europa, iar acum Hyundai atacă segmentul D european cu noul i40.

Am condus noul Hyundai i40! Am condus noul Hyundai i40!

Hyundai este un nume care acum câţiva ani nu spunea mare lucru. Era faimos doar pentru maşini ieftine gen Accent. Dar lucrurile s-au schimbat radicat de când Hyundai a decis să acorde o importanţă mai mare pieţei europene şi celei americane. A dezvoltat şi a lansat modele din ce în ce mai interesante. Poate cel mai mare hit a fost SUV-ul ix35. Înlocuitorul Tucson-ului avea să depăşească orice aşteptări. Oficialii coreeni sperau să vândă 30.000 de unităţi pe an şi au primit 100.000 comenzi doar în primul an. Inclusiv pe piaţa noastră, ix35 a fost unul din puţinele modele care au sfidat criza. S-au vândut ca pâinea caldă. Şi asta datorită faptului că Hyundai a investit în calitate şi design. Iar acum se pregăteşte să atace un segment extrem de important în Europa. Segmentul D reprezentat de berlinele şi breakurile de clasă medie este unul dintre cele mai disputate pe piaţa europeană. Mai ales în vestul Europei unde aceste maşini, mai ales în versiune break, sunt preferate de companii şi de familii. Pentru segmentul D există şi o foarte importantă piaţă a flotelor iar Hyundai a decis că este timpul să se alăture petrecerii.

Şi cum nu putea face asta cu un model din cele pe care le-a avut până acum în gama, a dezvoltat şi lansat un model complet nou. Noul Hyundai i40. Este arma coreeană în războiul european al automobilelor de clasă medie. Deocamdată disponibilă în versiune CW (sau break), i40 va sosi în toamnă în ţara noastră în versiune sedan. Deoarece suntem un din puţinele ţări care nu apreciază caroseria de tip break, noi vom beneficia întâi de sedan şi apoi de break. În restul Europei, prima versiune la vânzare este cea CW, preferată de peste 80% din clienţii vest-europeni.

Noul Hyundai i40 este dezvoltat la centrul european de design de la Russelsheim şi vrea să devină nava admiral Hyundai în Europa. Modelul i40 are o lungime de 4,7 metri şi vrea să se bată în special cu rivalii din Japonia. Principalii concurenţi declaraţi pentru Hyundai i40 sunt Toyota Avensis şi Mazda6. Targetul este ambiţios, Hyundai vrea să vândă 60.000 unităţi în Europa în 2012. Dar având în vedere ce a reuşit să facă cu ix35, poate că cifra nu este atât de mare. Să sperăm că şi capacităţile de producţie vor face faţă.

Citeşte mai departe în pagina următoare »

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.