Inifiniti G37S Coupe - Exterior şi Interior (I)

Infiniti G37S Coupe vrea să strice bunăstarea coupeurilor germane pe piaţa din România, oferind acel aer de distincţie şi exclusivism pe care majoritatea celor care îşi doresc un model în două uşi îl caută.

Inifiniti G37S Coupe - Exterior şi Interior (I) Inifiniti G37S Coupe - Exterior şi Interior (I)

VEZI AICI TOATE EPISOADELE TESTULUI CU INFINITI G37S COUPE

Pentru o marcă lansată în Europa la Geneva 2008, în România există foarte multe modele Infiniti. Din peisajul mioritic, populat mai mult  cu modelele crossover din gama mărcii, lipseşte însă versiunea cea mai spectaculoasă Infiniti G37 Coupe. Să sperăm că acest lucru nu va persista mult, penru că modelul poate fi acum achiziţionat prin Autoitalia şi este unul care merită, dacă nu vrei să te pierzi în anonimat în oceanul de copue-uri germane.

Raritatea sa pe şosele româneşti nu poate fi decât un lucru bun, pentru că te simţi în centrul atenţiei, fără să vrei vei atrage privirile mai ceva ca un fotomodel pe catwalk. Iar cei curajoşi vor intra în vorbă cu tine şi aproape fiecare conversaţie se va termina cu un "...da, este o maşină frumoasă".  Să fie culoarea care o pune în valoare, profilul de felină arcuită pentru a sări pe pradă, liniile fluide, jantele pe 19? De fapt, suma acestor elemente fac din Infiniti G37S un coupe irezistibil.

Din imagini probabil nu vă daţi seama, dar este un automobil impozant, are o lungime de 4,66 meri şi o înălţime de doar 1,4 metri, dimensiuni ce accentuează impresia de fluiditate agresivă. Vizual nu este o brută, ba chiar din anumite unghiuri observi că are o eleganţă nobilă, specifică GT-urilor old-school. Acest lucru este evidenţiat de  o parte frontală lungă, care pare că nu se mai termină, noroc cu senzorii de parcare, te vor anunţa ei când se termină. Privind din faţă observi trăsături specific asiatice şi aici nu mă refer doar la automobilismul din Ţara Soarelui Răsare, ci farurile arcuite, grila şi spoilerul întruchipează parcă mimica unui shogun care zâmbeşte cu superioritate.

Partea din spate este ceva mai cuminţică, în special lămpile nefiind foarte expresive printr-o formă, nu comună, dar nu foarte interesantă. Totuşi am observat că o dată aprinse, ele sunt puse în valoare de cei doi bulbi luminoşi, unul mai mare şi unul mai mic, la fel ca la Nissan GT-R.  În rest Infiniti G37S Coupe are o tăietură destul de conveţională şi singurele detalii care îţi atrag atenţia sunt cele două evacuări generoase în diametru, ieşite din spoilerul desenat simplu.

O singură persoană, ahtiată după maşini nemţeşti, mi-a dat un feedback mai puţin laudativ la adresa esteticii lui Infiniti G37S Coupe, spunând că seamăna a Hyundai Coupe. L-am corectat explicând că nu este vorba de o lipsă de inspiraţie, ci de filozofia asiaticilor de a face coupeuri. Lexus SC430, Mitsubishi Eclipse, Honda Accord Coupe, toate pare că au o secvenţă de ADN comună şi acea secevenţă se numeşte naţionalism japonez.

Cert este că faţă de amfitrionii europeni Audi A5 şi BMW Seria 3 Coupe, rivali de moarte, dar care reuşesc din anumite privinţe să se asemene atât de mult, Infiniti G37S Coupe se diferenţiază clar. Apropo dacă vă întrebaţi de unde vine S-ul, deşi probabil intuiţi, acesta vine de la echiparea Sport, mai evidentă însă în interior şi prin partea tehnică. Aşa că hai să deschidem portierele fără ramă şi să aruncăm o privire în interior.

 

 

 

Citeşte mai departe în pagina următoare »

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.