Mitsubishi L200 facelift

Autor: Dragoş Băltăţeanu 09 apr. 2010 Test in premiera

La
interior, noul Mitsubishi L200 a suferit ceva modificări. Toate în
bine, din fericire. S-a renunţat la culoarea albastră a
indicatoarelor de bord şi a butoanelor de la climatizare.

Avem acum ceasuri cu cu lumină roşie şi o consolă centrală noul
dominată de un display multifuncţional împrumutat de la fratele mai
mai mare Pajero. Levierele schimbătorului de viteze şi al
reductorului sunt acum mai ergonomice iar în versiunile de top sunt
legate în piele. Cotiera centrală are acum două spaţii de
depozitare iar volanul este împrumutat de la Lancer
, având
acum butoane pentru sistemul audio şi cruise control. Ba chiar avem
şi senzori pentru aprinderea automată a farurilor şi pornirea
ştergătoarelor.

Modelul testat era dotat cu motorul turbodiesel 2.5 Di-D
în versiunea high-power de dezvoltă 178 CP şi 400 Nm.
Nu
este o noutate, acest motor era disponibil şi pe actuala generaţie.
Însă motorul este acum mult mai silenţios mai ales în habitaclu
Acest lucru contribuie la un confort îmbunătăţit la drumurile
lungi. Iar datorită cuplului mare, L200 se dovedeşte a fi chiar
sprinten pe autostradă.

Însă, L200 este gândit pentru condiţii dure şi off-road.
Datorită sistemului 4×4 nepermanent şi a reductorului cu două
trepte, L200 este un off-roader redutabil făcând parte din gama de
automobile heavy-duty Mitsubishi alături de Pajero.

În plus, pentru personalizare există o gamă variată de accesorii
speciale pentru acest model. Fiecare proprietar îşi poate customiza
maşina alegând din catalogul de accesorii. Modelul nostru de test
avea ca dotări opţionale rampa de lumini, pragurile, scutul motor
şi cârligul de remorcare.

Preţul modelului testat este 26.989 euro (fără TVA) dar este în
vigoare o ofertă specială care face preţul pentru versiunea
2.5 DI-D High Power Intense+ să fie de 22.340 euro (fără
TVA).

Pagini: 1 2

Urmărește Promotor.ro pe Google News
Citește și...



Comentarii
Inchide