După mai bine de 10 ani de la apariţia sa pe plan mondial, Subaru Forester a intrat în rîndul SUV-urilor compacte, desprinzându-se în sfîrşit de ideea unui crossover break 4x4.

Subaru Forester Subaru Forester
Primele două generaţii ale lui Forester nu au fost tocmai pe gustul tuturor, în ciuda faptului că ele au rămas în continuare cele mai bine vândute modele din gama Subaru, atât în Statele Unite cât şi în Australia.

Desigur, formele pătrăţoase, silueta masculină, fiabilitatea şi pedigree-ul WRC al acestui constructor japonez au fost patru caracteristici care au transformat acea maşină dintr-un 4x4 aparent plictisitor în ceva cu totul special.

Întorcându-ne totuşi în prezent, noua generaţie de Forester a trebuit să se conformeze modei de astăzi şi să crească în dimensiuni, pentru ca şoferii săi să poată “da ochi în ochi” cu şoferi de SUV-uri veritabile precum Honda CR-V sau Toyota Rav4 – doi dintre cei mai mari rivali ai noului Forester.

Pe şosea, comportamentul său nu ne-a dezamăgit nici la drum lung, nici pe viraje şi putem spune că atît propulsorul de 2,0 litri, cît şi cel de 2,5 (în special acesta) s-au comportat foarte bine din punct de vedere dinamic.

La noi în ţară ne putem aştepta şi la o variantă cu un motor boxer diesel de 2,0 litri, 150 CP şi 350 Nm, disponibil începând cu toamna lui 2008.

Pentru versiunea completă şi extrem de spectaculoasă a test-drive-ului nostru, citiţi noul număr al revistei ProMotor din luna aprilie.
Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.