Insignia & Avensis vs. concurenţa – ep.6: VERDICT

Autor: Andrei Nan 02 feb. 2009 Teste comparative

VEZI TOATE CAPITOLELE TESTULUI COMPARATIV INSIGNIA ŞI AVENSIS VS. CONCURENŢA

Cosmin Iordache

  • Opel Insignia:  Nici că se putea un model mai antitetic decât Vectra, tot ce nu a avut fosta berlină Opel are acum Insignia. Pachetul este interesant, însă cu ceva mai multă atenţie la detalii, Opel ar fi putut face un model excelent, având reţeta potrivită, dar frământată parcă în grabă. Pronosticul meu este că vom vedea multe pe stradă, pentru că este un model capabil să îţi ia ochii…
  • Toyota Avensis: Japonezii s-au întrecut pe ei la sobrietate. Dacă este un lucru rău sau bun, fiecare categorie de clienţi va decide. De îndată ce urci în ea, nu ai cum sa nu observi calitatea asamblării, ce frizează perfecţiunea. Această maşină va fi vehiculul persoanelor cu meserii respectabile: contabili, avocaţi chirurgi…
  • VW Passat CC:  Este primul model VW capabil să câştige un concurs de frumuseţe în faţa unui rival din aceeaşi clasă şi, probabil, cel mai tineresc model cu 5 uşi făcut vreodată de VW. Este eminamente sportiv, agil şi cutia DSG îi vine ca o mănuşă. Din păcate, preţul prohibitiv şi asocierea cu un anumit public ar putea ţine deoparte unii clienţi.
  • Mazda6: Acest model este deopotrivă sportiv, elegant, dar şi practic. Se mulează perfect pe tipicul proprietarului şi toată lumea te va privi cu simpatie dacă ai o Mazda6. Designul este plăcut, atât interior, cât şi exterior, şi, indiferent de orientarea automobilistică, nu prea îi găseşti nod în papură. Este un model pentru tăticii care vor să pară sportivi.
  • Honda Accord:  Berlina niponă  pare că şi-a luat viză de America şi a lăsat deoparte calităţile care au consacrat vechea generaţie. Atât la exterior, cât şi la interior, totul pare hiperbolizat şi dinamic se adresează celor care au un stil de condus fluent, fiind destul de reticentă la slalomuri sau manevre în trombă. Destul de scumpă, totuşi, mai ales în versiunea de bază.
  • Ford Mondeo: Ne-a cucerit cu designul kinetic şi, aşa cum spunea şi Sergiu, a fost foarte "cool" în rolul de vehicul al lui James Bond, dar rivalii şi-au făcut bine treaba şi îl cam pun în umbră cu realizările lor. Rămâne un model corect, cu cele mai importante reduceri dintre cele opt, deci în această perioadă poate fi alegerea celor pragmatici.
  • Renault Laguna: Nu arată la fel de bine ca şi concurenţa, nu emană aroma premium pe care o respiră concurenţa şi păstrează, în mare, reţeta şi dimensiunile precedentei, în plină eră a reinventării şi redimensionării. În schimb, este o plăcere să o conduci, motorul 2.0 dCi pare mai degrabă unul pe benzină prin rafinament, se comportă ca un model compact şi este imbatabilă la raportul preţ-calitate.
  • Citroen C5:  Acest model a reuşit să se reinventeze radical şi este un Citroen în adevăratul sens al cuvântului. La volanul ei te simţi foarte important, cel puţin în versiunile de top, designul sofisticat şi materialele fine îţi dau impresia că ai urcat pe scara socială. Suspensia Hydractive III oferă aceleaşi senzaţii ca o croazieră pe mare, foarte confortabilă şi cu o ţinută relaxantă, dar cu tangaj la manevrele bruşte. Este unul dintre modelele scumpe ale clasei şi, cu siguranţă, alegerea celor care vor ceva diferit.

Pagini: 1 2 3 4 5 6 7

Urmărește Promotor.ro pe Google News
Citește și...



Comentarii
Inchide