Passat CC, X6 şi CLS

Acesta nu este un test comparativ şi nu trebuie privit ca atare. Este doar o analiză atentă a trei dintre cele mai controversate, dar interesant de frumoase maşini din lume. Priveşte-le cu atenţie, pentru că de-asta au fost construite. Pentru a avea fundurile bine. Adică bune.

Passat CC, X6 şi CLS Passat CC, X6 şi CLS

La nici cinci metri de mine doarme, într-unul dintre cele mai mari paturi pe care le-am găsit, unul dintre cele mai frumoase corpuri pe care le-am simţit vreodată aproape. Suntem în România, ţara cu cele mai frumoase femei din lume.

Ţara care a învăţat restul lumii că “femeie frumoasă” înseamnă şi un corp senzaţional, nu doar o faţă angelică. Suntem bărbaţi în ţara cu cele mai frumoase femei de pe glob, ţara în care toţi cei ce calcă pleacă repede doar pentru a se putea întoarce şi mai repede.

Să lăsăm definitiv deoparte toate explicaţiile şi lucrurile sentimentale şi să recunoaştem că ne uităm la corpul unei femei la fel de mult pe cât ne dorim ca primul zâmbet de dimineaţă să ni-l ofere nişte ochi superbi şi nişte buze creionate perfect.

Chiar şi femeile se uită după femei şi îşi dau cu părerea. Şi tot aşa, bărbaţi şi femei ne tot uităm după orice este “frumos” şi am ajuns să fim dependenţi de aceste lucruri. Lucrurile frumoase. Care arată bine. Bine ca şi “corp”, constituţie, formă, concept. Cum vrei să îi spui dar să arate bine.

În frumoasa lume a maşinilor, o lege nescrisă spune că cea mai frumoasă caroserie din lume este coupe-ul. Şi cum deja fuseseră desenate cam tot felul de coupe-uri, de toate dimensiunile, de prin toate clasele, a apărut nişa.

Nişa. Acest cuvânt pe care personal îl cam urăsc, dar pe care trebuie să îl accept pentru că el reprezintă viitorul. În 1994, Mercedes-Benz a schimbat cursul istoriei auto lansând primul coupe cu patru uşi din lume.

Dumnezeule! Coupe cu patru uşi?! Cei mai obsedaţi dintre noi s-au gândit atunci că lucrurile o vor lua complet razna şi că va apărea curând un SUV coupe. La dracu’. Anul 2008 ni l-a adus. BMW X6, programat să fie produs în 40.000 de unităţi în acest prim an de vânzări, a înregistrat un succes fenomenal: toate unităţile au fost contractate după doar cinci luni de la startul comercializării.

Exact la acelaşi Salon Auto de la Detroit, din luna ianuarie a acestui an, alături de şocul BMW X6, Volkswagen a făcut şi el pasul către nişa coupe-ului cu două uşi în plus şi a lansat Passat CC.

Citeşte mai departe în pagina următoare »

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.