Am testat gama de utilitare 4x4 de la VW

Atunci când ai o afacere, mijloacele de transport pot să facă diferenţa dintre succes sau insucces. Cu atât mai greu este atunci când trebuie să ajungi în locuri greu accesibile, acolo unde nu mai există drumuri pavate sau asfaltate, singurele căi de acces fiind drumuri forestiere sau poate nici măcar ele.

Am testat gama de utilitare 4x4 de la VW Am testat gama de utilitare 4x4 de la VW

Una din soluţiile existente pe piaţa de maşini utilitare vine de la VW, producătorul german acoperind soluţii viabile în acest sens. ProMotor a fost invitat în Spania pentru a pune la lucru întreaga flotă de maşini utilitare echipate cu tracţiune integrală. Aşadar, am avut ocazia de a testa într-un poligon de offroad modele precum Caddy, Transporter, Amarok şi Crafter.

Cele patru modele oferă atât posibilitatea transportului de personal în locurile greu accesibile, dar şi a materialelor necesare ducerii la bun sfârşit a angajamentelor contractuale. Dintre cele patru modele, Amarok-ul şi Crafter-ul sunt capabile să ajungă chiarşi în locurile unde nu mai există nici un fel de drum, adică sunt capabile să se confrunte cu condiţii extreme de rulare.

VW Caddy este oferit în şase variante de caroserie (Caddy Delivery Van, Caddy Kombi - 5/7 scaune, Caddy Maxi Delivery Van, Caddy Maxi Kombi - 5/7 scaune, Caddy Tramper 5-scaune, Caddy Maxi Tramper - 5 scaune) acoperind astfel toate nevoile de transport. Din punct de vedere al motorizării, Caddy 4X4 poate fi echipat cu două propulsoare diesel, ambele având o cilindree de 2,0 litri. Prima versiune are 110 CP şi vine în standard cu cutie manuală cu şase rapoarte şi tracţiune integrală. Celălalt motor are o putere de 140 CP, dar în standard are doar tracţiune faţă. Opţional se poate comanda tracţiunea integrală, însă doar în combinaţie cu cutia automată DSG cu şase trepte de viteze.

Din punct de vedere al comportamentului pe asfalt putem spune că VW Caddy a evoluat foarte mult. Cei drept am condus doar versiunea Caddy Tramper, model care este gândit pentru drumeţii. Modelul era echipat cu propulsorul diesel de 110 CP şi cutie manuală cu şase rapoarte. Cei 110 CP s-au dovedit a fi suficienţi, iar depăşirile nu au ridicat mari probleme. După cum spuneam, VW Caddy Tramper este un model destinat drumeţiilor. Acest model prezintă dotări ieşite din comun pentru o utilitară, precum un pat lung de aproximativ 2 metri şi lat de 1,1 metri, evident atunci când este desfăcut. Maşina mai este echipată cu perdele, mai mulţi săculeţi având rol de spaţii de depozitare, cort, etc.

Capacităţile în off-road ale lui VW Caddy sunt limitate în special de garda la sol a maşinii, aceasta fiind de 157 mm. Aşadar, maşina este capabilă să ruleze cel mult pe drumuri forestiere cu un grad redus de dificultate.

Citeşte mai departe în pagina următoare »

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.