UNIQA lansează sistemul digital care soluţionează daunele uşoare în 30 de minute

Asistentul digital ANA solutioneaza daunele usoare in maximum 30 de minute

UNIQA lansează sistemul digital care soluţionează daunele uşoare în 30 de minute UNIQA lansează sistemul digital care soluţionează daunele uşoare în 30 de minute

UNIQA Asigurari lanseaza în premiera în România un asistent digital care simplifică procesul de notificare a daunelor. Asistentul digital ANA oferă cea mai simplă soluţie de notificare a daunelor si despagubire pentru daunele care nu depasesc 500 de euro. Serviciul este disponibil pentru clientii care au incheiata o asigurare CASCO la UNIQA. 

Asistentul digital ANA va ajuta clienţii care deţin poliţe CASCO să afle în 30 de minute care este propunerea de despăgubire pentru dauna masinii. Mai exact, atunci cand vrea sa semnaleze o avarie, clientul transmite o notificare prin intermediul asistentului digital, care poate fi accesat pe site-ul companiei, sau prin intermediul call-centerului care directioneaza clientul către ANA.

Avizarea daunelor uşoare se face exclusiv online, după ce clientul urmează câţiva paşi privind identificarea şi descrierea daunei. Clientul este primeste pe loc oferta de despagubire, urmand sa isi aleaga singur unitatea de service auto si calitatea reparatiei.

Cei care au daune cu valoare mai mare de 500 de euro, pot utiliza, de asemenea, ANA pentru notificarea daunelor. În functie de complexitatea daunei, acestia vor fi ghidati in urmatorii pasi ai procesului de constatare si emitere a propunerii pentru despagubire a daunei de catre o echipa dedicata.
 

 

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.