Şeful Facebook s-a maturizat: iată pe ce şi-a schimbat Golf-ul GTI

Autor: Oraan Mărculescu 21 iul. 2014 Știri auto

Oare cât mai e valoarea companiei Facebook? Două sute, trei sute de milioane de dolari? Mai mult? Ce mai contează – cine deţine aşa ceva e clar că îşi poate permite incredibil de multe lucruri în viaţă. Iar Mark Zuckerberg ne demonstrează că nu e cazul să fii timid când eşti multi-miliardar.

Acum, că a schimbat prefixul şi a împlinit savuroasa vârstă de 30 de ani, Mark Zuckerberg ne arată că s-a maturizat şi renunţă la jucăria VW Golf GTI pentru ceva exclusivist. Mult mai exclusivist. Adică un superb Pagani Huayra, care porneşte de la un milion şi jumătate de dolari. Adică un preţ de vreo 100 de ori mai mare decât ar valora acum GTI-ul lui Zuckerberg…

Şi acum ar fi frumos să vedem că Zuckerberg îşi va dona Golf-ul GTI în cadrul unui concurs pe Facebook…

Mark a fost prezent la lansarea oficială a brandului Pagani în SUA, devenind imediat unul dintre primii clienţi pentru această maşină de vis. Pentru care, însă, va trebui să mai aştepte, deoarece construcţia unui Huayra durează câteva luni, realizându-se în mare parte manual.

Oricum, iată încă un exemplu care confirmă o zicală modernă: ”diferenţa dintre bărbaţi şi copii este preţul jucăriilor”. Iar boss-ul Facebook ne demonstrează că a devenit bărbat. Chiar dacă, pentru câteva luni, îşi va mai folosi ”jucăria de copil” Made in Germany…

CE ALTĂ MAŞINĂ CREDEŢI CĂ I S-AR POTRIVI LUI MARK ZUCKERBERG?

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide