Brabus Rocket 800 - cel mai tare Mercedes-Benz CLS!

800 CP, 1.420 Nm, peste 370 km/h viteză maximă, şi 0-100 km/h în 3,7 secunde. Adio Galibier, adio Veyron şi alte nebunii. Acesta este un CLS Brabus Rocket 800. Adică un CLS de 429.000 euro fără taxe.

Tunerul german Brabus a înnebunit toată lumea prezentă la Frankfurt. Acesta este Rocket 800, cea mai puternică rachetă construită de Brabus. Bazat pe noul CLS, Rocket 800 are sub capotă motorul V12 Biturbo al fostului Rocket dar cilindreea a fost crescută de la 5.5 la 6.3 litri.

Noul motor este capabil de 800 CP şi 1.420 Nm cuplu maxim. Din păcate transmisia, suspensiile şi anvelopele nu pot suporta mai mult de 1.100 Nm deci cuplul a fost limitat la această valoare. Evident, toţi aceşti 1.100 Nm sunt disponibil de la 2.100 rpm. Transmisia a fost împrumutată de la AMG - vorbim despre cutia cu şapte trepte AMG Speedshift MCT. Rocket 800 poate accelera de la 0 la 100 km/h în 3,7 secunde, de la 0 la 200 în 9,8 secunde şi de la 0 la 300 km/h în 23,8 secunde. Viteza maximă este anunţată oficial la 370 km/h.

Preţul anunţat oficial pentru Germania este de 429.000 de euro, atenţie, fără niciun fel de taxe. Este un preţ uriaş dar câte CLS-uri din lume sunt capabile de aşa performanţe şi arată astfel? În suma de mai sus sunt incluse şi toate accesoriile aerodinamice de pe maşină, interiorul modificat şi jantele ediţie specială Brabus Monoblock F Platinum Edition. Ele pot fi încălţate cu anvelope Continental, Pirelli sau Yokohama, după dorinţa clientului excentric.

Sistemul de frânare este, evident, impresionant. Pe faţă discurile au diametru de 380 x 37 mm şi etrieri cu 12 pistonaşe. Pe spate dimensiunile sunt 360 x 28 mm iar etrierii din aluminiu au şase pistonaşe.

Tot interiorul este îmbrăcat cu piele fină cusută perfect în atelierele Brabus. Evident, unde nu există piele există Alcantara, aluminiu sau inserţiile de lemn negru-lucios. Pe tetiere stau embosate siglele modelului, la fel şi pe pragurile din aluminiu şi iluminate.