Creaţie Marangoni şi TRC: Alfa Romeo Giulietta G430 iMove

Producătorul de pneuri Marangoni împreună cu tunerul TRC au preparat Alfa Romeo Giulietta, iar rezultatul nu dezamăgeşte, atât în ce priveşte performanţele, cât şi designul.

Noua Alfa Romeo Giulietta s-a clasat pe locul al doilea încompetiţia Car of the Year 2011, reuşind să convingă juriul prin designulşi sportivitatea sa. Însă cea mai puternică versiune, înacest moment, este cea dotată cu motorul turbo de 1,8 litri şi 235CP.

Alfa Romeo Giulietta G430 iMove - creata de producatorul de pneuri Marangoni si tunerul TRC

Cei de la Marangoni şi TRC au considerat că maşina poate maimult, aşa că au creat Alfa Romeo Giulietta G430 iMove, carearată ca un hot-hatch demn de a rivaliza cu Ford Focus RS. Mai ales că puterea maşinii italieneeste acum de 286 CP, destu de aproape de cei 300 CP aihot-hatch-ului german.

Primul lucru care îţi sare în ochi este culoarea verde apneurilor, care, pe lângă faptul că e stridentă, este şifluorescentă în întuneric. Cei de la Marangoni, însă, vorsă ne ofere astfel un preview la noua gamă de pneuri ecologice, pecare le vor lansa în curând pe piaţă.

Alfa Romeo Giulietta G430 iMove are pneuri... verzi, care sunt si fluorescente in intuneric

Pneurile Marangoni conţin un compus pe bază de siliciu şi altemateriale, care le conferă o rezistenţă mai redusă la rulare,astfel maşina obţinând un consum mai redus. Totuşi, în cazul luiAlfa Romeo Giulietta G430 iMove, accentul cade pe performanţă, aşacă pneurile sunt destul de late: 235/35 R 19,încălţând un set de jante Barracuda Karizzma, vopsite în negru,pentru contrast.

Pneurile verzi contrastează şi cu vopseaua argintiumată, maşina având, într-adevăr, un look special. Lanivelul modificărilor estetice, se remarcă spoilerul frontal cudouă mari fante laterale, inspirat din Ferrari F430, în timp ce logo-ul a fost înlocuit cu unul verdeMarangoni.

Spatele lui Alfa Romeo Giulietta G430 iMove este dominat de un mare difuzor din carbon

În spate, nota de agresivitate este asigurată de unimens difuzor realizat din fibră de carbon, cele douăevacuări rotunde fiind plasate în extremităţi. Stopurile suntfumurii, aşa că, per total, Alfa Romeo Giulietta G430 iMove aratăca un monolit, fiind o apariţie relativ bizară în peisajultuningului.

Motorul este cel de 1,8 litri, de pe versiunea sportivăGiulietta Quadrifoglio Verde, dar turbosuflanta a fostînlocuită, astfel obţinându-se 51 de CP suplimentari, putereatotală fiind acum de 286 CP. Pentru ca această hergheliesă fie folosită eficient, suspensia a fost înlocuită cu unareglabilă KW, cu 40 mm mai joasă, iar sistemul de frânare a fostînlocuit cu unul de origine Tarox, discurile pe faţă având 330 mmdiametru.

Motorul de 1,8 litri are puterea crescuta la 286 CP, prin modificarea turbocompresorului

Interiorul lui Alfa Romeo Giulietta G430 iMove estemodificat şi el într-o manieră originală, fiind creaţie aspecialistului Conte of Florence. Tapiţeria scaunelor şi a feţelorde uşi este dintr-o combinaţie de piele şi Alcantara, având aceeaşiculoare verde ţipător ca şi pneurile. În rest, bordul este garnisitcu inserţii din carbon, iar pedalierul şi măciulia schimbătoruluisunt din aluminiu.

Deocamdată, nu s-a comunicat un preţ pentru modificarea în acestfel a lui Alfa Romeo Giulietta, dar tunerul TRC va pune învânzare un kit complet G430 iMove începând din 2011.