Fostla, către Mercedes-Benz CLS 350 CDI: „Garda jos, puterea sus!”

Studioul german a racolat un diesel sexy şi l-a pus la pământ. La propriu. Apoi i-a umblat un pic sub capotă. Detalii în cele ce urmează.

Fostla, către Mercedes-Benz CLS 350 CDI: „Garda jos, puterea sus!” Fostla, către Mercedes-Benz CLS 350 CDI: „Garda jos, puterea sus!”

Sunt atât de multe oferte AMG în gama Mercedes-Benz încât, ca tuner, ar trebui să nu ai nicio problemă atunci când îţi alegi „victima”. Dar apoi, „de ce trebuie să fie neapărat dopat cu sute de cai-putere?” par să se întrebe nemţii de la Fostla, al căror proiect descris aici ascunde sub capotă spaima iubitorilor de cifre octanice - un V6 diesel. 

CLS 350 CDI oferă 265 CP şi 620 Nm în configuraţie standard, iar tratamentul celor de la Fostla i-a urcat cifrele de putere la 310 cai-putere şi 700 de Newtoni-metru. Iar pentru un plus de dramatism la ieşire, studioul Fostla l-a binecuvântat şi cu o evacuare finală à la C63 AMG Black Series. 

La cât de frumos e CLS-ul, nici nu ne supărăm că ne-a păcălit cu evacuările alea

Aproape că nici nu vrem să ne imaginăm cum sună un diesel cu evacuare AMG şi probabil că nu am fi vrăjiţi nici de cifrele de performanţă (în varianta cu 265 CP atinge 100 km/h în 6,2 secunde), cel puţin pe cât suntem de vrăjiţi de modul în care arată. Vrăjiţi, hipnotizaţi, speriaţi, nici noi nu mai înţelegem.

Kit-ul exterior a fost preluat de la Prior Design, după care maşinii i s-a aplicat un strat de folie cu accente de negru şi roşu. CLS-ul a fost încălţat cu jante de 20 de inci de la Vossen (auriu mat) şi aşezat pe o suspensie cu gardă la sol reglabilă. 

Şi când merge, tot târâş merge

Toată experienţa Fostla te costă cam cât o subcompactă nouă şi bine echipată (16.000 €), sau circa un sfert din preţul de pornire al unui CLS 350 CDI (în România, de la 67.158 €). Fără să ne zici dacă ai sau un CLS, spune-ne dacă ţi-ai da banii pe aşa ceva. Nu te pripi cu răspunsul, mai întâi răsfoieşte galeria foto de mai sus.

 

sursa: Fostla.de