MTM Audi R8 V10 Biturbo la Geneva 2011

Iată un Audi R8 care va ieşi în evidenţă oriunde. În plus, proprietarul va avea orgoliul foarte satisfăcut, deoarece se va putea admira în oglindă... Totuşi, vorbim de o creaţie serioasă, de 777 CP.

MTM Audi R8 V10 Biturbo la Geneva 2011 MTM Audi R8 V10 Biturbo la Geneva 2011

Motorul unui Audi R8 V10 de serie scoate 525 CP, dar e un motor aspirat. Ceide la MTM au găsit rapid soluţia de dopaj: un sistembiturbo, care duce la obţinerea unor valori foarte interesante.Adică o putere maximă de 777 CP şi un cuplu motor maxim de 888Nm.

MTM dopeaza Audi R8 V10 cu un sistem biturbo. Putere maxima 777 CP, cuplu 888 Nm

Dacă vă aşteptaţi să găsim pe undeva şi valoarea 666, vădezamăgim - totuşi, suntem destul de aproape, dacă ne referim lacele 700 de ore necesare punerii la punct a aspectuluiacestui bolid. Pentru că de atât au avut nevoie cei de laMTM pentru a polişa şasiul din aluminiu, respectiv pentru a "scăpa"de vopseaua de pe panourile caroseriei, rezultatul fiind acest R8"oglindă".

Teoretic, această muncă înseamnă şi kilograme mai puţine pentrumasa totală, ceea ce nu poate decât să contribuie în mod pozitiv laobţinerea unei viteze maxime de 350 km/h, precum şi a unordemaraje foarte rapide, de circa 3 secunde până la 100 km/hsau de 9,3 secunde până la 200 km/h ori sub 20 de secunde până la300 km/h.

700 de ore de munca au fost necesare pentru polisarea acestui Audi R8 V10 MTM

Despre alte modificări la partea tehnică a acestui Audi R8 V10Biturbo, specialistul MTM nu ne mai spune. Însă ne anunţăpreţul de pornire: 400.000 euro costă acest exemplar de laGeneva2011.