TOP 10: cele mai tari tuninguri realizate pe baza lui Mercedes-Benz G-Class

Oldtimer-ul german a devenit parcă şi mai interesant în lumea modernă, plină de tehnologie avansată şi electronică. De aceea ne-am gândit să vedem cum se poate modifica un G-Class - în continuare, zece dintre cele mai interesante G-uri tunate.

TOP 10: cele mai tari tuninguri realizate pe baza lui Mercedes-Benz G-Class TOP 10: cele mai tari tuninguri realizate pe baza lui Mercedes-Benz G-Class

Locul 10: Prior Design

Prior Design se limitează la un kit exterior care face G-ul să arate rău. Ca un fel de Batmobil pătrăţos şi negru. Foarte negru. Totul la vreo 12.000 de euro - mai puţin de 10% din cât costă un G făcut de AMG

 

Locul 9: GSC

German Special Customs nu se laudă cu accesoriile exterioare, ci mai degrabă cu puterea crescută la 620 CP. Iar tu te poţi lăuda cu un ”Red Baron” mai tare decât un G 63 AMG de serie

 

Locul 8: Wald International

De ce se numeşte ”Black Bison” dacă are folie violet mat? Nu ştim, dar e clar că japonezii au vrut să facă G 55 AMG să arate numai bun pentru desenele lor animate

 

Locul 7: VÄTH

Specialiştii germani nu s-au complicat cu exteriorul, ci s-au concentrat pe motorul lui G 55 AMG, care are 680 CP şi 840 Nm, iar viteza maximă este de (ţineţi-vă bine!) 265 km/h. Numai bun pentru Autobahn!

 

Locul 6: Hamann

Înainte să râdeţi de numele mastodontului (Spyridon), e bine de ştiut că e capabil de 702 CP şi 1.110 Nm, iar ornamentele aurite nu sunt, de fapt, din aur. Dacă e kitsch sau nu, depinde de gusturi

 

Locul 5: A.R.T.

Cei de la A.R.T. s-au gândit să exagereze puţin cu LED-urile şi spoturile. Dar şi cu motorizarea: 749 CP faţă de 612 CP cât are standard un G 65 AMG şi un cuplu motor limitat electronic la 1.000 Nm

 

Locul 4: Mansory

Mai rar vezi un G-Class Cabrio pe străzi, cu atât mai mult unul modificat. Mansory Speranza nu se vrea o maşină de gagici neapărat, deoarece G500 e capabil de 700 CP şi 900 Nm. Iar personalizarea costă mult

 

Locul 3: Brabus

Brabus 800 Widestar are, evident, 800 CP, o creştere de 30% faţă de puterea unui G 65 AMG. Plus modificări de top, care înseamnă un preţ pe măsura clienţilor din Qatar 

 

Locul 2: Mansory

Mansory Gronos îi va băga în sperieţi pe mulţi proprietari de supercaruri: motorul de pe G 63 AMG a fost dus la 840 CP, iar cantitatea de fibră de carbon a ornamentelor exterioare atârnă greu la cântar. Şi la factură

 

Locul 1: Brabus

N-o fi el cel mai puternic G tunat (se laudă cu ”doar” 700 CP), dar are cele mai multe roţi şi poate căra multe chestii. În plus, e dedicat milionarilor: preţul porneşte de la o jumătate de milion de euro. Like a boss!

CARE PROPUNERE DE TUNING PE MERCEDES-BENZ G-CLASS VI SE PARE MAI INTERESANTĂ?