Crossover - temă de teambuilding

Firma MediaPro Interactiv a avut un team-building la începutul anului. Promotor.ro a vrut să ştie părerea colegilor despre ce înseamnă domeniul crossover, fiind prezent cu trei modele foarte cunoscute.

Crossover - temă de teambuildingPromotor.ro este parte a MediaPro Interactiv, divizia de internet a grupului MediaPro, divizie care, la început de an, a organizat un team-building în vecinătatea castelului Bran - fără nici o trimitere subversivă către Dracula.

Peste 80 de angajaţi au fost angrenaţi în acest team-building, o oportunitate foarte bună pentru promotor.ro de a obţine la cald impresii despre nişte maşini aparţinând celui mai exploziv segment auto din România în 2007: crossover. Astfel, am ales ca obiecte de studiu trei modele, unele dintre cele mai cunoscute.

mitsubishi-outlander Mitsubishi Outlander se află la a doua generaţie şi are un pedigree recunoscut pe plan mondial în domeniul off-road. Practic, este un SUV "coborât" din domeniul off-roaderilor cu experienţă, un argument care a convins o mie de clienţi români să îl achiziţioneze în 2007. Outlander a devenit, astfel, al doilea cel mai vândut SUV de categorie compactă, cu motorizare diesel.

skoda-octavia-scout La capătul celălalt al "lanţului trofic" am apelat la serviciile lui Skoda Octavia Scout, un crossover derivat din breakul Octavia şi dotat cu un sistem de tracţiune integrală simplist, preluat de la VW Golf 4Motion. Este, practic, propunerea de intrare în domeniul crossover pentru cei care vor polivalenţă şi un plus de mobilitate în afara şoselelor asfaltate.

hyundai-santa-fe Din acest test-building nu putea lipsi unul din liderii surprinzători ai vânzărilor pe 2007: Hyundai Santa Fe este al doilea model din categoria SUV ca vânzări (după fratele Hyundai Tucson), dar este, de fapt, primul în clasamentul SUV-urilor compacte, cu peste 2.500 de unităţi vândute.

Surpriza acestui succes vine din faptul că Hyundai nu se bazează deloc pe un renume în acest domeniu, prima generaţie fiind un pas modest. Această a doua generaţie, însă, şi-a făcut temele atât de bine, încât a surclasat nume mult mai titrate în domeniu.

bicicleta-mountain-bike Pentru că un team-building înseamnă şi distracţie, nu numai "muncă deconectantă", Skoda ne-a gratulat şi cu un vehicul cu doar două roţi, un mountain-bike numai bun pentru tăvăleală prin teren accidentat. Este adevărat, nefiind 4x4, interesul din partea participanţilor la team-building a fost proporţional mai redus.

Cam ce impresii au lăsat maşinile celor de la team-building, citiţi în paginile următoare

Citeşte mai departe în pagina următoare »