galerie

Dacia Logan MCV GPL - primele impresii


  • Este destul de mare, ceea ce induce impresia că este greu de manevrat în oraş. Din contră, MCV se comportă chiar mai bine decât un Logan sedan, deoarece forma paralelipipedică şi suprafaţa vitrată foarte generoasă îi conferă o vizibilitate foarte bună în toate direcţiile, iar dimensiunile maşinii nu sunt prea greu de estimat.
  • Motorul pe benzină de 1,6 litri şi 90 CP trage în limite normale, ceea ce înseamnă că nu trebuie să ai pretenţii de la el la accelerare, dar nici nu are temperament de melc. Zgomotul motorului nu are nimic de a face cu pasiunea, fiind pur şi simplu un sunet de motor pe benzină (ba chiar te duce puţin cu gândul la defuncta Berlină).
  • Eezervorul de GPL este plasat sub planşeul portbagajului, în locul unde de obicei stă roata de rezervă. Însă aceasta nu dispune de un loc special sau măcar de un sistem de fixare. Soluţia unui kit pentru pană ar fi prea scumpă, deocamdată, pentru un asemenea automobil ieftin.
  • Butonul pentru comutarea pe GPL este plasat pe consola centrală, ieşind imediat în evidenţă. Conţine şi ledurile pentru "indicaţiile litrometrului", fiind suficient de intuitiv la prima vedere. Vom vedea dacă şi acurateţea indicaţiilor sale este bună.
  • Ca o primă concluzie generală, Dacia Logan MCV se pretează de minune în rolul automobilului familist nou şi ieftin. Sau mijloc de transport spaţios şi rentabil. Rămâne să vedem zilele următoare dacă adăugăm şi termenul "economic" acestei versiuni 1,6 GPL.
  • Dacia Logan MCV GPL - primele impresii
1/1
Dacia Logan MCV GPL - primele impresii