Maşini-mărţişor pentru femei

Participantele la concursul promotor.ro desfăşurat în luna martie ne-au dat răspunsuri destul de elocvente. Ne-am făcut, astfel, o idee destul de bună despre eterna întrebare "ce vor femeile?" aplicată în domeniul auto.

Maşini-mărţişor pentru femei Maşini-mărţişor pentru femei

Aproape 700 de doamne şi domnişoare au răspuns întrebării din luna martie: "Ce mărţişor pe patru roţi ai vrea şi de ce?", iar acum suntem în măsură să analizăm puţin răspunsurile lor. Cu alte cuvinte, promotor.ro le oferă un mic ghid bărbaţilor care vor să le cumpere maşini consoartelor sau prietenelor...

TOP 10 Mărci preferate
nr. crt. Marca Preferinţe
1 Alfa Romeo 131
2 VW 65
3 Audi 56
4 BMW 49
5 Peugeot 45
6 Mini 26
7 Fiat 24
Opel 24
8 Ford 19
9 Seat 18
10 Toyota 17


Maşini-mărţişor pentru femei - Alfa Romeo Deoarece premiul acestui concurs a fost un weekend cu Alfa Romeo 147, oferită de Autoitalia, nu ne miră faptul că Alfa Romeo ocupă prima poziţie în clasamentul preferinţelor descendentelor Evei. Însă, chiar dacă răspunsurile multor femei nu ar fi fost influenţate de acest premiu, suntem siguri că Alfa Romeo ar fi rămas tot prima, dar nu la o distanţă aşa de mare.

Pasiunii italiene îi succede seriozitatea teutonă, VW, Audi şi BMW ocupând locurile 2, 3 şi 4 în acest top al preferinţelor feminine pentru mărci - până la urmă, chiar şi femeile ne demonstrează că, teoretic, suntem o naţiune auto cu pretenţii filogermane. Volkswagen se pare că face multe maşini dedicate mămicilor sau tinerelor pragmatice, în timp ce Audi triumfă asupra lui BMW - femeile care vor maşini premium sunt mai atrase de stilul în general sobru al siglei cu patru cercuri decât de caracterul nonconformist al siglei alb-albastre.

Maşini-mărţişor pentru femei - Peugeot Poziţia a cincea în Top 10 al mărcilor preferate îi revine şarmului franţuzesc, personalizat de leul Peugeot. Designul impus în ultimul deceniu face din modelele mărcii franceze adevăraţi magneţi pentru femei, spre invidia britanicilor, a căror marcă Mini se clasează imediat după, pe poziţia a şasea. Este adevărat, doar renumele şi charisma lui Mini au mai rămas britanice, pentru că, în rest, vorbim de tehnică germană, de la BMW.

Restul poziţiilor din acest top le revin unor conscuţi constructori generalişti europeni: Fiat devansează Opel, confruntarea între cele două mărci fiind, în primul rând, în domeniul designului - deşi ambele mărci propun modele fresh şi foarte atractive, italienii plusează prin spiritul latin, care face diferenţa. Interesante poziţiile următoare, Ford fiind talonat îndeaproape de Seat - dacă modelele germane inspiră mai mult încredere şi seriozitate, cele spaniole fac "ravagii" în rândul amatoarelor de forme pasionale (nu este de mirare, doar vorbim de acelaşi Walter da Silva, designerul care a venit la Seat de la Alfa Romeo).

Maşini-mărţişor pentru femei - Dacia Relativ surprizătoare este clasarea pe ultima poziţie a japonezilor de la Toyota, care, deşi în ultimii ani au conceput multe modele parcă special targetate spre publicul feminin, se pare că încă nu şi-au câştigat o notorietate aşa de mare în rândul româncelor. Tot surprinzătoare poate fi considerată şi poziţionarea mărcii autohtone Dacia, pe poziţia a 11-a, după Mercedes, Nissan, Honda şi Hyundai, dar înaintea unor mărci cu experienţă mult mai mare în domeniul maşinilor dedicate femeilor: Mazda, Volvo, Citroen sau Renault.

Pracitc, participantele la concursul promotor.ro au cuprins în răspunsurile lor aproape toate mărcile cunoscute. Totuşi, dacă lipsa din listă a unor mărci de prestigiu precum Bentley, Rolls Royce sau Maybach poate fi trecută cu vederea, ne miră destul de mult cum de nu a fost absolut deloc luată în seamă Lancia - deşi marca italiană "respiră" prin toţi porii că le este dedicată femeilor. Pentru românce, Lancia cam are rolul surorii nebăgate în seamă, faţă de Alfa Romeo şi Fiat.

Dar să vedem, în continuare, cam ce modele îşi doreşte mai exact sexul frumos în România.

Citeşte mai departe în pagina următoare »

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.