Avanpremieră Geneva 2011: De Tomaso SLC

Cu ocazia Salonului Auto Geneva 2011 vom fi martorii reînvierii unei mărci italiene care, acum nişte decenii, rivaliza cu Ferrari sau Lamborghini. Noul model va fi De Tomaso SLC şi s-ar putea să vă surprindă similitudinile cu un anumit model german...

Dacă nu aţi mai auzit până acum de marca italiană De Tomaso, apelaţi la "gugăl" sau la cei care au cel puţin 30 de ani - aceştia îşi vor aminti de fenomenalul supercar De Tomaso Panthera, un rival de temut pentru Ferrari sau Lamborghini în anii '70-'80.

Din păcate pentru această marcă într-adevăr istorică, în ultimele două decenii a stat la naftalină, deşi din când în când câte un designer pasionat mai aducea la lumină numele De Tomaso, fără sorţi de izbândă. Cele mai interesante "scântei" au fost omagiul adus de Stefan Shulze lui De Tomaso Panthera, precum şi propunerea virtuală a danezului Frederick Tjellesen, De Tomaso Ghepardo.

Acum, însă, iată-ne în faţa primului model De Tomaso real, "în carne şi oase", după o lungă perioadă de aşteptare. De Tomaso SLC a fost prezentat, în avanpremiera Salonului Auto Geneva 2011, într-un eveniment special, în Italia, la Livorno.

Din păcate, nu putem spune că evenimentul a fost la înălţimea aşteptărilor din punct de vedere al unei lansări. Informaţiile şi imaginile sunt foarte puţine, sporindu-ne curiozitatea pentru ceea ce vom vedea la Geneva 2011. Prin urmare, s-ar putea ca video-ul să vi se pară plictisitor, în centrul atenţiei aflându-se noul preşedinte al companiei Gianmario Rossignolo şi câteva figuri politice din Italia.

De Tomaso SLC - modelul care reinvie marca italiana de pe tare.ro

Revenind la De Tomaso SLC, trebuie specificată sursa indicativului: Sport Luxury Car. Este adevărat, probabil mulţi veţi indica şi sursa de inspiraţie a aspectului general: BMW Seria 5 GT. Totuşi, este greu să îl acuzi pe Pininfarina de plagiat în stil chinezesc, De Tomaso SLC având un stil distinct, de crossover de lux.

Până când vom avea nişte imagini oficiale cu maşina, din care să ne dăm seama cu adevărat care sunt liniile sale şi ce surprize ne relevă interiorul, mai putem aminti faptul că sunt anunţate trei motoare pentru De Tomaso SLC: un V8 pe benzină, de 524 CP, un V6 tot pe benzină, de 296 CP, precum şi un V6 diesel, de 247 CP. Transmisia va fi automată, iar tracţiunea integrală va fi standard pe toate versiunile.

Preţul de bază vehiculat pentru De Tomaso SLC se cifrează la 85.000 euro, versiunea cu motor V8 preconizându-se că va porni de la 130.000 euro. Nu ne îndoim că nivelul de lux justifică aceste sume, dar rămâne de văzut dacă acest crossover de lux "made in italy" îi poate convinge pe cei interesaţi de un BMW Seria 5 GT sau, de ce nu, chiar BMW X6.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.