Bugatti Galibier 16C - nou model Bugatti

Bugatti Galibier 16C supercoupe-ul cu patru uşi se prezintă în versiunea completă a filmuleţului promoţional şi aflăm că debutul oficial se preconizează la Salonul de la Los Angeles.

Bugatti CalibierSegmentul Coupe-urilor cu patru uşi se va cutremura serios, seismul de multe grade pe scara Richter se va numi Bugatti Galibier 16C. Cunoscut până acum drept Bordeaux, acest model va fi omologul lui Veyron în universul maşinilor cu patru uşi. De fapt, toate indiciile estetice, trădează, aşa cum era şi firesc, apartenenţa la specia supremă, Veyron.

Vine, de asemenea, în schema cromatică cu două nuanţe, cromat şi negru. Partea "bling" este de fapt aluminiu polişat, iar partea închisă la culoare este un material denumit CFRP (plastic consolidat cu fibră de carbon). Partea frontală prezintă aceeaşi grilă de tip potcoavă , încardrată de blocuri optice mai mari şi de LED-urile nelipsite.

Spatele are tot o curbură amplă, dar blocurile au, aparent, o arhitectură mai convenţională. Totuşi dacă vă aduceţi aminte teaserul oficial, convenţionalitatea aparentă se transformă în nonconformism, pentru că acest model are 8 evacuări şi al treilea stop de frână se prelinge de la plafon perpendicular pe baza lunetei.

În interior, Galibier poate fi comparat cu cele mai luxoase palate din Corsica, oferind o atmosferă aproape monarhală. Lemnul este omniprezent, în mijloc tronează vitezometrul şi ceasul care arată câţi cai trag din răsputeri la un moment dat. Aceste indicatoare au geamuri de cristal şi poartă semnătura exclusivistul creator de orologii elveţian Parmigiani.

Designul general este unul mai elegant decât la Bugatti Veyron, fiind sofisticat, exclusivist, dar mai puţin sportiv. După cum se poate observa, aluminiul sau fibra de carbon nu se regăsesc în peisaj.

Nu ar putea fi regele junglei, fără o inimă pe măsură şi aceasta va fi probabil cea a lui Veyron, adică a aceeaşi uzină W16 quad-turbo. Am aflat şi că bestia va oferi aceleaşi prestaţii de invidiat ca şi Veyron, dezvoltând 1001 CP şi un cuplu de 1250 Nm.

Preţul se pare că nu va fi însă băgat la apă şi se va cifra mult peste milionul de euro. Acest factor va influenţa însă şi dacă şi în câte exemplare va fi fabricat modelul, în funcţie de feedbackul celor care şi-ar putea permite acest diamant pe patru roţi. Cel mai probabil acest model va fi lansat la Salonul de la Los Angeles.

Citeşte mai departe în pagina următoare »

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.