Cu conceptul Vision G, Hyundai ne spune că e pregătit să fie premium

Hyundai Vision G e un concept de coupe care spune lumii întregi că producătorul auto coreean e pregătit să intre în hora mărcilor premium.

Cu conceptul Vision G, Hyundai ne spune că e pregătit să fie premium Cu conceptul Vision G, Hyundai ne spune că e pregătit să fie premium

Acesta este conceptul Hyundai Vision G, un coupe premium elegant care subliniază intenţia producătorului auto coreean de a intra în lumea mărcilor scumpe, alături de BMW, Mercedes-Benz şi Audi, printre altele.

Conceptul a fost prezentat la Muzeul de Artă din Los Angeles, după care îşi va face apariţia la prestigiosul concurs de eleganţă Pebble Beach California.

Potrivit informaţiilor oficiale, Vision G oferă patru locuri şi reprezintă viziunea celor de la Hyundai pentru „familia de produse premium viitoare”. Cu alte cuvinte, dacă lucrurile vor merge după cum vor coreenii, în următorii ani vom vedea modele Hyundai care vor semăna cu acest coupe desenat după ideea că „nu trebuie să ţipi ca să fii remarcat”.

Uşile se deschid automat, invitând, parcă, pasagerii să intre înăuntru, iar habitaclul e un melanj elegant de lemn, aluminiu, crom şi piele. E o abordare pe care au ales-o şi cei de la Volvo cu noul XC90, iar nouă ne place.

Sub capotă, conceptul Hyundai Vision G are un V8 de 5,0 litri cu 420 CP. Cu alte cuvinte, e un propulsor destul de convenţional, care ar trebui să-şi facă treaba fără să transpire prea repede.

Noi credem că prototipul coreenilor arată exact aşa cum ar trebui. Dar chiar dacă nu ar arăta aşa, un lucru e cât se poate de clar: Hyundai a avansat foarte mult în ultimele decenii, îndepărtându-se de modelele îndoielnice ale anilor 1990-2000 şi ajungând la un nivel de calitate ce poate fi comparat cu mărcile de volum germane.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.