Honda CR-Z Concept

Honda CR-Z se numără printre conceptele care vor ajunge în producţia de serie - cel puţin asta este intenţia oficialilor japonezi, conceptul prefigurând urmaşul celebrului CR-X.

Honda CR-Z Concept Honda CR-Z Concept
Din punct de vedere alfabetic, după X urmează Z, deci urmaşul lui CR-X se va numi la fel de simplu, CR-Z. Conceptul de faţă dă, totuşi, o altă semnificaţie acestui indicativ, iniţialele provenind de la "Compact Renaissance Zero". Cu alte cuvinte, japonezii de la Honda o iau de la zero în conceperea unui automobil compact, adaptat noului mileniu.

Tot la zero tinde şi poluarea noii maşini, pentru care a fost adoptată soluţia propulsiei hibride gaz-electric, care, asociată structurii ultrauşoare, duce atât la nivele foarte scăzute ale emisiilor poluante, cât şi la performanţe de invidiat. Oricum, designul exterior respiră conceptual ideea de "Futuristic and Dynamic", continuând câteva din caracteristicile modelului originar, cum ar fi compactitatea şi muchiile ascuţite ale caroseriei. CR-Z se bazează pe jante de 19" şi pe tehnologia LED pentru iluminare, ceea ce îi evidenţiază agresivitatea. Linia laterală puternic ascendentă se termină cu un spate total atipic, portbagajul fiind aproape inexistent total sacrificat în favoarea aspectului musculos, dominat de perechea de evacuări şi cele două stopuri triunghiulare.

Interiorul conceptului respiră, de asemenea, dinamism şi high-tech, nuanţelor de alb şi maro alăturându-li-se tuşe de blue electrizant, care însoţeşte numeroase cadrane translucide. Adoptând o configuraţie a scaunelor 2+2, habitaclul are un aer de spaţiu mult mai generos decât în realitate, în mare parte datorită lunetei din sticlă, dar şi graţie simplităţii care stă la baza ergonomiei şi amenajării bordului. În spiritul tehnolgiei japoneze, multe dintre comenzile obişnuite sunt grupate şi miniaturizate, conform cerinţelor noii generaţii a pasionaţilor de gadgeturi cât mai sofisticate.

Totuşi, multe dintre ideile regăsite pe concept nu vor fi disponibile pe modelul de serie, care este programat să apară la sfârşitul lui 2009 - încă un exemplu că Honda se mişcă foarte rapid.
Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.