IED Abarth Scorp-Ion Concept la Geneva 2011

Conceptul Abarth Scorp-Ion este o creaţie a studioului de design IED şi va fi expus în premieră mondială la Salonul Auto Geneva 2011.

Responsabili pentru conceptul IED Abarth Scorp-Ion, care apare în premieră mondială la Salonul Auto Geneva 2011, sunt şapte studenţi ai Instituto Europeo de Design, mentorii acestora fiind un designer al studioului Pininfarina, respectiv un designer Maserati.

În afara cozii cu temutul ac veninos, conceptul de faţă are o formă futuristă care am putea spune că preia unele elemente ale "caroseriei" unui scorpion - care, de altfel, reprezintă chiar simbolul mărcii Abarth. De remarcat faptul că nu există nici o legătură directă între acest concept IED Abarth Scorp-Ion şi modelele Fiat preparate de Abarth.

Scorp-Ion este un coupe de două locuri, cu o formă atât aerodinamică, dar şi futuristă, având dimensiuni compacte: lungim de 4 metri, lăţime de 1,9 metri şi o înălţime de doar 1,2 metri. Ampatamentul de 2,35 metri a permis amenajarea unui spaţiu suficient pentru doi pasageri, habitaclul fiind compartimentat într-un mod inedit.

Cockpitul şoferului este foarte sofisticat, indicatoarele fiind afişate tridimensional, în centrul volanului. Întrecei doi pasageri se găseşte un fel de poliţă, pe care sunt plasate comenzile principalelor sisteme ale maşinii, pe un ecran tactil cu adevărat SF. Nu lipsesc elementele strict sportive, cum ar fi scaunele profilate sportiv, cu centuri cu prindere în 4 puncte, căştile de pilotaj sau stingătorul plasat între cei doi ocupanţi ai maşinii.

IED Abarth Scorp-Ion beneficiază, evident, de propulsie electrică, având patru motoare electrice plasate câte unul în fiecare roată. Deocamdată, detalii despre putere şi performanţe nu ştim, dar le vom afla în curând, cu ocazia salonului elveţian.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.