Maserati LaMaserati, conceptul evadat din infernul designerilor

Mai ţineţi minte supercar-ul Ferrari LaFerrari, lansat în urmă cu un an la Salonul Auto de la Geneva, nu-i aşa? Înlocuiţi Ferrari cu Maserati şi rezultatul este următorul studiu de design.

Maserati LaMaserati, conceptul evadat din infernul designerilor Maserati LaMaserati, conceptul evadat din infernul designerilor

Dacă Dante ar fi fost designer auto, Maserati LaMaserati ar fi fost personaj principal în Infernul. Chiar şi aşa, studiul de design a ieşit la lumină graţie muncii şi imaginaţiei lui Mark Hostler, student în cadrul Staffordshire University, secţia Transport Design.

Povestea lui Maserati LaMaserati pleacă de la Maserati MC12, un model cât se poate de real bazat pe Ferrari Enzo, produs în doar 55 de exemplare între anii 2004-2005. Scopul? Participarea constructorului italian în campionatul FIA GT.

I'm on the highway to hell...

De dragul artei, Mark s-a inspirat din ograda Ferrari doar în ceea ce priveşte numele conceptului său. Şi bine a făcut. Aşa cum MC12 se desprindea la nivel stilstic de Ferrari Enzo, conceptul LaMaserati pune accentul pe un look agresiv cu tente puternic futuriste, faruri cu LED şi oglinzi laterale ale căror braţe coboară din plafon până în dreptul parbrizului. Cam cât de tare e asta?

Dacă nu te interesează o pereche de coarne, mai bine te-ai da la o parte.

În cazul în care producătorul italian va construi vreodată aşa ceva, designerul recomandă excluderea sistemului KERS implementat pe LaFerrari, însă golul de putere va fi completat cu ajutorul unui motor V12 de 6,3 litri. Nu este specificată şi puterea livrată, aşa că orice speculaţie este binevenită. 

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.