Maşina celor de la Venucia este VOW şi tu nu ai cum să conteşti asta

Un producător de care s-ar putea să nu fi auzit niciodată a lansat un concept pe care n-o să-l vezi niciodată. Păcat, căci arată bine şi are nu nume pe măsură.

Maşina celor de la Venucia este VOW şi tu nu ai cum să conteşti asta Maşina celor de la Venucia este VOW şi tu nu ai cum să conteşti asta

Brandul Venucia (nume derivat din cel al zeiţei Venus) este produsul colaborării dintre Nissan şi producătorul chinez Dongfeng. În timp ce Dongfeng produce modele Nissan pentru piaţa chineză, alături de autovehicule comerciale (Dongfeng), Venucia este un brand tânăr, local, dedicat pieţei domestice.

Iar la Shanghai 2015 Venucia a prezentat conceptul VOW, acronimul însemnând Venucia Over Wonder. Nu ştiu dacă se poate produce literalmente, însă eu n-aş îndrăzni. Este... minunat aşa cum este el.

Minunat este şi designul acestui crossover cu aer sportiv, design inspirat de platoul Salar de Uyuni din Anzii bolivieni. Şi un pic din Lamborghini Urus parcă. Niciuna dintre teorii nu poate fi peiorativă însă. 

Din păcate, şansele să vedem chestia asta în realitate este echivalentă cu zero, având în vedere că 1) este dedicat tinerilor clienţi chinezi şi 2) de la concept la realizare este cale lungă şi anevoioasă, mai ales pentru un brand care s-a format acum cinci ani în urmă.

Atâta timp cât nu ajunge să arate ca o copie ieftină a unui model nemţesc, nu are cum să dea greş.

 

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.