Reînvierea Corvette-ului de altă dată: Rossi SixtySix

Nostalgicii vechiului Corvette Stingray, modelul din 1963, au motive de bucurie: Rossi Motor Company va produce într-o serie redusă un Corvette modern în stilul bunicului său. Bravo!

Reînvierea Corvette-ului de altă dată: Rossi SixtySix Reînvierea Corvette-ului de altă dată: Rossi SixtySix

Câţi dintre voi aţi auzit de Chevrolet Corvette? Probabil 99,99%. Este şi normal, deoarece vorbim de unul dintre cele mai cunoscute simboluri pe patru roţi ale Americii, alături de Ford Mustang.

Din păcate pentru nostalgici, noile generaţii Corvette au renunţat la stilul musculos al primelor generaţii şi au devenit nişte maşini sport cu un look prea modern, dar şi cu o personalitate prea puţin vizibilă pentru gusturile celor pasionaţi de numele Corvette. Cei de la Rossi Motor Company vin, însă, cu o soluţie care îmbină stilul de altă dată cu tehnologia modernă.

Rossi SixtySix este o reinterpretare moderna a celebrului Corvette Stingray din 1963

În primul caz, designerii s-au inspirat din imaginea Corvette-ului Stingray lansat în 1963, care se distingea prin luneta divizată în două părţi şi umerii spate foarte largi, datorită terminării habitaclului într-un unghi ascuţit.

Stopurile continuă ideea perechii de cercuri, dar acum sunt mai mari, iar bara cromată a modelului original se regăseşte şi pe noua creaţie, care astfel capătă o individualitate reuşită. Pentru că numele Corvette este asociat cu sportivitatea, cele două ieşiri ale evacuării sunt foarte generoase - cel mai probabil ecologiştii le vor considera de prost gust...

Per total, Rossi SixtySix are foarte multe elemente care amintesc de Stignray 1963

În partea din faţă avem parte de o adaptare a lui Corvette Stingray original din '63: dacă cele trei umflături de pe capotă şi aripi au fost păstrate în noul design, în ce priveşte farurile, acestea nu mai sunt escamotabile, ci sunt integrate mult mai agresiv, amintind puţin de Chevrolet Camaro. La fel ca în spate, a fost păstrată ideea celor două bare cromate, dar rămâne de văzut dacă modelul de serie nu va renunţa la ele din raţiuni de securitate a pietonilor.

Din nefericire, nu s-a putut adapta ideea bosajelor evazate ale roţilor, care îi dădeau maşinii un look de avion. Pe de altă parte, nu a fost nici o problemă cu transpunerea pe noul model a fantelor de aerisire de pe aripile faţă. Oricum, aproape din orice unghi, legătura de rudenie dintre Rossi SixtySix şi Corvette-ul din anii '60 este foarte clară, obiectivul designerilor fiind atins.

Rossi SixtySix este construit pe baza unui Corvette normal

În ce priveşte partea tehnică, lucrurile sunt foarte simple. Şi asta pentru că Rossi SixtySix va fi construit pe platforma actualului Chevrolet Corvette, deci va avea un motor V8 de 400 CP. Performanţele, însă, nu vor fi la fel de bune, deoarece masa noii maşini va fi mai mare cu aproape 200 kg faţă de a Corvette-ului (1,4 tone), depăşind 1,6 tone.

Însă acesta este un compromis acceptabil pentru reînvierea în stil modern a reuşitului Corvette Stingray. Mai ales dacă ne gândim la preţul pe care îl va avea această bijuterie: circa 130.000 USD va costa noul Rossi SixtySix, preţ care include maşina de bază Corvette, care poate fi transformată în doar 5 zile, în condiţiile în care clientul nu doreşte o customizare suplimentară a interiorului.

Pretul final pentru Rossi SixtySix este de 130.000 USD, iar procesul de modificare tine 5 zile

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.