Skoda VisionD şi o sigla nouă

Skoda prezintă la Salonul Auto de la Geneva 2011 conceptul studiu Skoda VisionD, plus o nouă siglă, o nouă identitate a mărci.

Skoda VisionD şi o sigla nouă Skoda VisionD şi o sigla nouă

Skoda prezintă la Salonul Auto de la Geneva 2011, Skoda VisionD concept, model care prefigurează noua direcţie de design şi imagine de marcă a viitoarelor maşini Skoda. Conceptul prezintă o caroserie în cinci uşi, dominată de un ampatament mare şi console scurte. Conform oficialilor Skoda, această "arhitectură" a ampatamentului şi a consolelor faţă/spate favorizează crearea unui spaţiu interor mare.

Partea frontală a conceptului este dominată de noua grilă generos dimensionată, linia superioară fiind întreruptă de sigla Skoda care, conform celor de la Skoda, este poziţionată pe mijlocul maşinii find punctul de plecare a întregului design.

În ceea ce priveşte strict noua siglă, aceasta a suferit modificări la nivelul "aripilor" care sunt mai mari, deci mult mai vizibile, iar culoare verde a siglei a fost păstrată.

"Vrem să exprimăm "puterea" brandului nostru nu doar prin viitoare produse, dar şi modul în care ne prezentăm partenerilor şi clienţilor noştri", a declarat Jürgen Stackmann, membru al comisiei de condure responsabil pentru marketing şi vânzări.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.