Concursul Maşina Anului în Europa a împlinit 50 de ani. GALERIE FOTO cu toţi câştigătorii

Autor: Iulian Dnistran 27 mai 2013 Dosar & Analize

Câştigătorii din anii 2000:

2000 – Toyota Yaris

În anul 2000, Fiat Multipla şi Toyota Yaris au fost pretendenţii la titlul de Maşina Anului, dar în final japoneza a ieşit câştigătoare, în principiu datorită designului prietenos. Un alt plus a fost reprezentat de gama de motoare VVTI.

2001 – Alfa Romeo 147

La fel ca în cazul berlinei 156, designul şi dinamica rutieră au fost factorii principali care au dus la victoria hatchbackului italian Alfa Romeo 147.

2002 – Peugeot 307

Înlocuitorul lui Peugeot 306 – Peugeot 307 – a obţinut titlul COTY în anul 2002, lăsând în urma sa modelele Renault Laguna şi Fiat Stilo. Cele mai multe puncte au fost acordate pentru design, confort şi caracterul practic al interiorului.

2003 – Renault Megane

Motorul diesel de 1,9 litri a făcut ca Renault Megane să câştige titlul de Maşina Anului în 2003, devansând berlina japoneză Mazda 6. În plus, franţuzoaica a primit puncte pentru design şi pentru gama largă de variante de caroserie.

2004 – Fiat Panda

Revenirea modelului Fiat Panda a fost una de succes, iar COTY a fost una dintre organizaţiile care au lăudat maşinuţa italiană. Spaţiul interior generos şi motoarele economice au făcut ca Fiat Panda să fie declarată Maşina Anului în 2004.

2005 – Toyota Prius

Cea de-a doua generaţie a hibridei Toyota Prius a fost lăudată pentru că a îmbunătăţit slăbiciunile generaţiei precedente. Locul al doilea a fost ocupat de Citroën C4, la o diferenţă de 39 de puncte.

2006 – Renault Clio

Al treilea Renault Clio a repetat performanţa primei generaţii şi a reuşit să obţină titlul de Maşina Anului în 2006.

2007 – Ford S-Max

Monovolumul cu design masculin a obţinut titlul de Maşina Anului cu 235 de puncte, la o diferenţă de doar două puncte faţă de ocupantul locului al doilea – Opel Corsa.

2008 – Fiat 500

La fel ca în cazul modelului Fiat Panda, relansarea  citadinei Fiat 500 le-a adus italienilor titlul de Maşina Anului. Designul exterior drăguţ şi spaţiul interior generos pentru dimensiunile maşinii au făcut ca Fiat 500 să iasă în faţa japonezei Mazda 2.

2009 – Opel Insignia

Succesorul berlinei Opel Vectra, Opel Insignia a obţinut titlul de Maşina Anului în 2009 cu o diferenţă de un singur punct faţă de Ford Fiesta.

Câştigătorii din anii 2010, în pagina următoare.

Pagini: 1 2 3 4 5 6

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide