Start program Prima Maşină 2017: 14 oferte pe care nu le poţi refuza

Autor: Andrei Ştirbu acum 5 ani Dosar & Analize

10. SEAT Ibiza

SEAT oferă clienţilor tehnologia grupului Volkswagen transpusă în linii destinse, caracteristice exotismului din regiunea iberică. Aşadar, dacă vrei să conduci un neamţ deghizat în spaniol, mergi pe varianta SEAT. În cazul listei noastre auto-restrictive, mergi pe varianta Ibiza. 

Iată, în detaliu, ce are de oferit SEAT Ibiza

În România, Ibiza REFERENCE 1.2 60 CP pleacă de la Seat Ibiza Reference de la 10.204 € – TVA inclus.

 

11. Škoda Fabia

Micuţa Fabia urmează aceeaşi reţetă ca şi cea a fratelui iberic, doar că adoptă o atitudine un pic mai serioasă, specific cehilor. Despre Fabia ai putea spune, totuşi, că face o excepţie – este de o drăgălăşenie rară. Asta nu înseamnă, desigur, că nu-şi ia treaba în serios. Chiar şi atunci când se joacă. 

Aici poţi citi testul nostru complet cu Škoda Fabia

ŠKODA Fabia Avantaj are un preţ de pornire de 8.950 €.

 

12. Suzuki Swift

Fie sunt cei mai mincinoşi, fie chiar toţi proprietarii de Suzuki Swift sunt foarte încântaţi de maşinuţa lor. Noi ştim doar că preţul de pornire pentru versiunea cu motor pe benzină, de 1,2 litri, este de 10.750 de euro şi că Suzuki Swift Sport este o minunăţie de mini hothatch!

… scuze, n-am putut să ne abţinem…

 

13. Toyota Yaris

În spatele dezvoltării acestei buburuze de oraş stau multe ore de lucru ale inginerilor japonezi. Probabil că după „ingineri japonezi” nu mai trebuie să aduci completări, sintagma vorbeşte de la sine. Tot ce putem spune despre Yaris este că noi am luat provocarea „Pune-mă la încercare” pe bune şi nu am fost deloc dezamăgiţi. 

Pentru informaţii detaliate despre Toyota Yaris poftiţi aici, vă rugăm…

În ţară la noi, echiparea Terra pentru noul Yaris – cu motor de 1,0 litri, VVT, 69 CP – costă 11.031,00 EUR, TVA inclus.

14. Volkswagen Polo

Seriozitatea şi maturitatea de care dă dovadă Polo ne-a făcut să-l asemuim cu un Golf în miniatură. Iar cum Golf este Regele clasei compacte, ai fi îndreptăţit să spui că Polo domină segmentul subcompact. 

Destul cu Volkswagen Polo facelift, descris pe larg aici

În România, un Polo costă 9.300 € (TVA inclus).

Tot ce rămâne este să ne spui, în rubrica de comentarii, care dintre toate acestea prezentate aici ar fi prima ta aleasă. Şi, evident, de ce ea?

Pagini: 1 2 3




Comentarii
Inchide