Ce maşini coupe poţi să-ţi cumperi cu 10.000 de euro. GALERIE FOTO

Autor: Marius Vișan 07 apr. 2016 Știri auto

 


După ce am publicat zilele trecute Top 10 decapotabile până în 5.000 de euro provocarea noastră de astăzi a fost să facem o altă listă cu maşinile coupe disponibile la mâna a doua pe piaţa din România, care costă mai puţin de 10.000 de euro. Am intrat pesite-uri de anunţuri auto şi, după ce am dat la o parte exemplarele care păreau dubioase, am ales câteva modele pe care vi le prezentăm în lista de mai jos. 

Mai trebuie menţionat că pe această listă veţi găsi maşini second hand coupe fie gata înmatriculate, fie aduse din străinătate pentru care trebuie achitată taxa de mediu. Pentru cei care vor să calculeze taxa auto le punem la dispoziţie un calculator.

GALERIE FOTO

1. Audi TT 8J – 6.500 de euro 

Anul de fabricaţie al acestui Audi TT albastru este 2004, iar actualul proprietar a circulat cu el 97.000 de km. Are motor pe benzină, iar printre dotări amintim: ABS, geamuri faţă electrice, oglinzi retrovizoare încălzite, jante din aliaj uşor, proiectoare ceaţă şi tapiţerie de piele. Maşina este înmatriculată în Bucureşti.

2. Alfa Romeo GT – 5.200 de euro

Acest Alfa Romeo fabricat în 2004 are un rulaj de 113.000 de km, motor diesel de 150 de cai, cutie manuală şi o capacitate cilindrică de 1.900 de cm3. Conform spuselor proprietarului maşina este înscrisa în România şi ”circulată” în Italia. Taxa de mediu este plătită şi nerecuperată. Autoturismul mai vine cu cauciucuri de vara noi, distribuţia schimbată în 2015, uleiul şi filtrele de asemenea schimbate, iar proprietarul acceptă orice test. 

3. Mercedes-Benz CLK 200 – 5.650 de euro

2003 este anul de fabricaţie al acestui Mercedes care a apucat să acumuleze la bord 150.000 de km. Are motor pe benzină de 163 de CP, cutie de viteze manuală, transmisie spate, iar ţara de origine este Germania. Proprietarul asigură potenţialii clienţi de corectitudinea în privinţa numărului de kilometri. Primul număr roşu este valabil până la data de 30 aprilie 2016. 

4. BMW Seria 3 – 7.400 de euro

Acest BMW versiunea 330 a fost fabricat în anul 2005 şi a acumulat la bord 185.000 de km. Motorul diesel are o capacitate cilindrică de 2.993 cm3 ce produce 204 de CP. Transmisia către roţile din spate se face prin intermediul unei cutii de viteze automate. Data primei înmatriculări este septembrie 2005.



5. Renault Laguna – 9.300 de euro

Anul fabricaţiei este 2011, are 169.859 de km la bord, o capacitate cilindrică de 1.995 de cm3, motor diesel cu o putere de 150 de cai, trimişi către roţi prin intermediul unei cutii de viteze manuale. Printre dotări enumerăm: faruri BI-XENON, tapiţerie din piele Nappa, senzori de parcare faţa+spate, sistem audio Bose, scaune încălzite, oglinzi heliomate, volan multifuncţional, jante aluminiu de 19″, iar, pe final, proprietarul ne spune că maşina nu a fost rulată deloc în România. 

6. BMW Seria 1 – 8.999 de euro 

Este fabricat în 2008, are 175.000 de km la bord, transmisie spate, cutie de viteze manuală, motor diesel cu o capacitate cilindrică de 1.995 cm3 ce produce 177 de CP. Printre dotări enumerăm: geamuri colorate din fabrică, oglinzi rabatabile electric, jante aluminiu 17″ originale BMW, cauciucuri în stare foarte bună. Maşina a fost recent adusă din Germania ceea ce înseamnă că nu este achitată taxa de mediu. 

7. Mercedes-Benz CL 600 – 6.499 de euro

Anul de fabricaţie a acestui Mercedes este 2001, iar kilometrajul a acumulat 89.000 de km. Este dotat cu motor pe benzină cu o capacitate cilindrică de 6.000 de cm3, cutie de viteze automată. Ţara de origine este Germania şi este înmatriculat în România. 

8. Infiniti G35 – 7.650 de euro

Ultimul pe lista noastră este acest Infiniti din 2008 care are la bord doar 37.000 de km. Motorul pe benzină are o capacitate de 3.500 de cm3, cutie automată ce transimte către roţile din spate cei 300 de CP. Maşina este înmatriculată în România. 

 

 

 

 

 

Urmărește Promotor.ro pe Google News


Marius Vișan
Marius Vișan
Marius Vișan a poposit în lumea auto în anul 2015, însă cu jurnalismul online este familiarizat încă din anul 2006 când a început cursurile Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Contactul cu mașinile l-a luat la vârsta de 18 ani, odată cu obținerea permisului auto. Pasiunea ... citește mai mult
Vlad MIRONESCU
Vlad MIRONESCU

Comentarii
Inchide