Kia, brandul non-premium cu cele mai puţine probleme raportate în primele 3 luni de la achiziţa maşinii

Autor: ProMotor 04 iul. 2018 Știri auto
Kia, brandul non-premium cu cele mai puţine probleme raportate în primele 3 luni de la achiziţa maşinii

Pentru al patrulea an consecutiv, Kia a fost recunoscută drept brandul auto non-premium numărul unu de către J.D. Power în „Initial Quality Study (IQS)” 2018.

Kia îşi menţine poziţia de lider înregistrând performanţe de top în segmentul SUV-urilor de clasă medie prin modelul Sorento şi în segmentul de clasă mică prin Rio, în timp ce modelele Optima (berlină de clasă medie), Sportage (SUV de clasă mică) şi Sedona (Minivan) s-au clasat pe locul doi iar Forte (clasa compactă) s-a clasat pe locul trei în categoriile din care au făcut parte. După câştigarea premiului IQS în 2015, 2016 şi 2017, modelul Soul a fost din nou cel mai bine clasat automobil în categoria compactă MPV (multi-purpose vehicle) în studiul IQS.

”Situarea pe locul întâi în rândul tuturor brandurilor auto de masă din industrie pentru al patrulea an consecutiv nu lasă nicio urmă de îndoială asupra calităţii de clasă mondială şi a procesului de fabricaţie al fiecărui automobil şi SUV pe care Kia îl construieşte”, a spus Michael Cole, Chief Operating Officer şi EVP al Kia Motors America. „Cu câştigători în două segmente şi cinci modele suplimentare clasate în top trei al categoriilor respective, dovezile progresului Kia şi concentrarea pe experienţa proprietarilor sunt copleşitoare.”

Studiul IQS realizat în SUA în 2018 se bazează pe răspunsurile primite de la 75,712 de cumpărători şi a celor care au închiriat modele auto cu an de fabricaţie 2018, care au fost chestionaţi după 90 de zile de deţinere al automobilului respectiv. Automobilele au fost evaluate luându-se în considerare experienţa de condus, performanţele motorului şi transmisiei şi o gamă largă de probleme de calitate raportate de proprietari.

 

Urmărește Promotor.ro pe Google News


Visan Marian
Visan Marian
Începând cu anul 2015, Marian Vișan s-a implicat în domeniul auto, însă experiența sa în jurnalismul online începe din 2006, în timpul studiilor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. La vârsta de 18 ani a început să se familiarizeze cu mașinile odată cu obținerea permisului ... citește mai mult

Comentarii
Inchide