Nissan Navara şi Pathfinder facelift au debutat în România

Autor: Dan Vache 25 mai 2010 Prezentări

Avand 7 locuri si un interior cu o flexibilitate iesita din
comun, oferind 64 de configuratii diferite ale habitaclului,
Nissan Pathfinder se distinge ca un vehicul practic, pentru
familie
. Toate scaunele se rabateaza foarte simplu iar
rezultatul este un planseu de incarcare plat, cu lungimea de 2,8
metri. Ultimul rand de scaune, impartit 50/50, se rabateaza din
doua miscari in timp ce la unele modele concurente operatiunea se
efectueaza chiar si din 10 miscari. Al doilea rand de scaune este
impartit 40/20/40 iar accesul este facilitat de deschiderea
portierelor spate la 73 de grade.

Ideal pentru familie

Cu 7 locuri ocupate ramane un portbagaj de 190 litri, cu
cea mai mare lungime din segment.
Rabatandu-se ultimul
rand de scaune, Pathfinder dispune de 515 litri pentru bagaje,
capacitate care creste la 2091 litri rabatandu-se si randul doi.
Cele 12 spatii de depozitare sunt dispuse astfel:
6 in podea, 4 in lateral, 2 in plafon. De asemenea, pasagerii au la
dispozitie 6 suporturi pentru pahare.

Asa cum o impune traditia 4×4, Nissan Pathfinder are o caroserie
montata pe un sasiu. Insa cum modelul pune pret si pe
comportamentul pe sosea, ambele punti beneficieaza de suspensii
independente si bare anti-ruliu iar directia precisa si franele cu
EBD si brake assist sunt eficiente si rezistente, demne de
categoria SUV Premium.

Dimensiuni generoase

Sistemul electronic de tractiune integrala, All-Mode 4×4, are
obiectivul de a asigura mobilitate in orice conditii dar si un
condus relaxat. Fiind integrat sistemelor de siguranta
activa, ca noul ESP+, este capabil sa anticipeze pierderile de
aderenta si sa redistribuie cuplul inainte de pierderile de
aderenta, practic eliminandu-le
. Mai exact, este
suficienta o rotatie de cateva grade a uneia dintre roti ca
informatia sa ajunga le celelalte si sistemul sa reactioneze; alte
dispozitive ale concurentei pot parea similare pe hartie insa sunt
actionate de obicei prin sistem „dual pump”: aici roata patineaza
si efectueaza cateva rotatii pana transmite informatia iar in acest
timp vehiculul poate ramane impotmolit.

Cu reductorul cuplat se pot depasi in siguranta si traseele
foarte dificile. ESP+ este configurat in spiritul caracterului dual
al modelului Pathfinder – pentru a fi eficient atat on-road cat si
off-road. Gama Pathfinder este compusa din trei versiuni de
echipare, XE, SE si LE. Preturile pornesc de la 34.650 euro cu
TVA
. In versiunile SE si LE, Noul Pathfinder este
disponibil atat cu transmisie manuala cat si cu cutie de viteze
automata.

Noile Pathfinder şi Navara beneficiază de un facelift care a
vizat capota, grila bară de protecţie faţă şi bara de protecţie
spate. In ansamblu a rezultat o silueta modernizata si usor
rotunjita fara a se renunta la aspectul masiv si dur. La Navara,
lungimea totala a crescut cu 8 mm. Jantele din aliaj sunt
noi, asemenea farurilor cu xenon si noilor culori metalizate Blue
Grey si Electric Blue, aceasta din urma fiind disponibila exclusiv
pentru Navara

La interior, plansa de bord si consola
redesenate
, cu aspect Premium, incorporeaza echipamente
noi si completeaza habitaclul evoluat din punctul de vedere al
calitatii materialelor si finisajelor – plasticul, tapiseriile si
detaliile au fost innoite. Ergonomia scaunelor este superioara dar
au fost vizate si cotierele usilor, cotiera centrala, spatiile de
depozitare. La nivel de detaliu se evidentiaza ornamentele cromate,
noile instrumente iluminate, maneta schimbatorului.

Noi ceasuri de bord

Sistemul Cruise Control incorporeaza acum si Speed limiter. Daca
la prima generatie sistemul ESP era disponibil numai pentru
Pathfinder, acum ambele modele beneficiaza de introducerea
sistemului ESP+, optional.

Printre noile echipamente se numara Nissan Connect
Premium cu hard de 40GB si comenzi vocale. Disponibil pe anumite
versiuni, acesta integreaza elegant in plansa de bord sistemul GPS
de ultima generatie cu touchscreen si poate reda si DVD, stationand
cu frana de mana trasa. Nu lipsesc sistemul Bluetooth si
conexiunile Aux, USB, iPod iar memoria disponibila pentru muzica
este de 9,3 GB. Noul sistem audio Bose Premium a fost conceput
special pentru fiecare dintre cele doua modele, Pathfinder si
Navara.

Sistemul de transmisie integrala are garantia Nissan

Motorul 2,5 dCi common rail a facut obiectul unor
modificari substantiale
pentru imbunatatirea
performantelor, economiei de carburant, emisiilor si rafinamentului
in general. Noul sistem de injectie directa care opereaza la
presiune de 2000 bar a permis o crestere cu 11 % a puterii si a
cuplului, motorul dezvoltand acum 190 CP si 450
Nm
. Consumul mediu combinat pentru versiunea cu transmisie
manuala a scazut la 8,5 litri/ 100km in timp ce
emisiile de CO2 au scazut cu 40g/km, la 224 g/km. Vibratiile
motorului au fost reduse iar accelerarea este acum mai fluenta.

Pe parcursul anului 2010 va fi disponibil un nou varf de
gama pentru Pathfinder si Navara: noul motor V6 dCi care dezvolta
231 CP si 550 Nm
. Inca de la 1.500 rpm sunt disponibili
500 Nm iar cuplul maxim de 550 Nm este prezent intre 1.700 si 2.500
rpm, fara vibratiile si zgomotul asociate motoarelor diesel.

Mai multe informaţii puteţi găsi pe site-ul importatorului
www.nissan.ro.

Pagini: 1 2

Urmărește Promotor.ro pe Google News
Citește și...



Comentarii
Inchide