Noul Mercedes-Maybach Pullman este S-Classul suprem

Maybach nu mai face maşini, asta ştim deja. Dar ştim şi că brandul exclusivist nu a dispărut de pe faţa pământului, fiindcă a devenit un fel de echipare de top pentru modelele Mercedes-Benz. Ei bine, după ce şi-a făcut revenirea cu Mercedes-Maybach 600, numele recunoscut pentru lux şi detalii uluitoare se dezlănţuie cu limuzina Mercedes-Maybach Pullman. Avem detalii mai jos.

Noul Mercedes-Maybach Pullman este S-Classul suprem Noul Mercedes-Maybach Pullman este S-Classul suprem

Maybach, numele cunoscut în lumea auto pentru lux şi exclusivitate, nu mai face maşini. Dar asta nu înseamnă că a dispărut de tot, fiindcă a fost transformat într-un fel de echipare de top pentru modelele produse de Mercedes-Benz. Revenirea brandului (a doua) a fost marcată de Mercedes-Maybach 600, dar acela a fost doar începutul.

Cireaşa de pe tort se numeşte Mercedes-Maybach Pullman şi, după cum poţi să vezi în poze, este vorba despre o limuzină în adevăratul sens al cuvântului.

Ce-i drept, ştiam deja cum va arăta la exterior noul vârf de lance al nemţilor de la Mercedes-Benz, dar cu greu ne-am putut imagina fineţea interiorului.

Urmaşul legendarului Mercedes-Benz 600 Pullman din anii ’60, noul Maybach Pullman măsoară nu mai puţin de 6,5 metri lungime (cu un metru mai mult decât deja lungul Mercedes-Maybach 600) şi oferă o configuraţie de 2+2+2 locuri, cele patru fotolii din spate fiind aşezate astfel încât pasagerii să stea faţă în faţă.

Bineînţeles, dacă preferi, poţi să alegi o configuraţie 2+2, ca să ai parte de spaţiu uriaş pentru tine şi partenerul sau partenera ta. Mai mult, înălţimea maşinii a fost mărită cu 10 cm faţă de un S-Class normal, aşa că nu ar trebui să-ţi faci griji pentru spaţiul la cap.

Întregul habitaclu e acoperit cu piele de cea mai bună calitate, iar cei din spate au la dispoziţie un televizor cu diagonala de 47 cm şi un sistem de sunet surround 3D de la Burmester.

Pe lângă toate acestea, limuzina poate fi personalizată după gustul clientului, posibilităţile fiind (aproape) nelimitate.

Gama de motorizări include un singur propulsor, dar ar trebui să fie mai mult decât suficient pentru oricine: un V12 de 6,0 litri pe benzină care dezvoltă 530 CP şi 830 Nm.

Preţurile încep de la 500.000 de euro pentru varianta clasică şi urcă spre un milion de euro pentru versiunea blindată.

Debutul S-Classului suprem va avea loc la Salonul Auto Geneva 2015 din luna martie.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.