Versiunea break Renault Clio Estate promite un amestec dezarmant de stil şi utilitate

Cea de-a doua versiune de caroserie a noului Renault Clio 4 este breakul denumit Clio Estate. Un model care promite să fie mult mai apetisant decât precedesorul, dar şi mai practic.

Versiunea break Renault Clio Estate promite un amestec dezarmant de stil şi utilitate Versiunea break Renault Clio Estate promite un amestec dezarmant de stil şi utilitate

Update video:

Cine se aştepta ca noul Renault Clio Estate să fie o variantă mai puţin atractivă ca design decât versiunea în 5 uşi a noului Clio 4, s-a înşelat. Şi asta deoarece designerii francezi nu au încercat să evite, pe cât posibil, sacrificarea aspectului în favoarea spiritului practic.

Astfel, micul break are o parte frontală similară cu a hatchbackului, ba chiar se laudă cu aceleaşi posibilităţi de personalizare a exteriorului, precum şi cu o gamă de culori fresh şi tinereşti.

Alura de break nu diminuează ideea de eleganţă decât foarte puţin, iar portierele din spate păstrează ideea integrării în montant a mânerelor, ceea ce-l face pe noul Clio Estate şi mai inedit în clubul restrâns al breakurilor de clasă mică.

De asemenea, stopurile sunt mai mari decât la hatchback, iar hayonul are o decupare neaşteptat de mare, mai ales dacă ne raportăm la Clio în 5 uşi. Per ansamblu, noul Clio Estate are mai multă personalitate decât predecesorul său, ba chiar şi o tuşă suficient de pregnantă de sportivitate.

În ce priveşte capacitatea portbagajului, aceasta se cifrează la 443 de litri în configuraţia cu 5 locuri, adică un plus de 143 litri faţă de hatchbackul în 5 uşi (precedentul Clio 3 Estate avea 439 litri). Evident, bancheta este rabatabilă fracţionat, Clio Estate plusând şi cu spătarul rabatabil al scaunului pasagerului din faţă.

Motorizările şi dotările sunt preluate de pe hatchback-ul Clio 4, în timp ce, în Franţa, diferenţa de preţ faţă de varianta în 5 uşi se cifrează la 600 euro. Ceea ce ar însemna ca preţul de bază pentru noul Clio Estate în România să fie de 10.800 euro - însă acest lucru urmează să fie confirmat o dată cu anunţarea comercializării noului model la noi în mod oficial, după lansarea de la Geneva 2013.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.