Volkswagen Beetle – informaţii oficiale

Volkswagen nu vrea să intre în lupta cu MINI sau Fiat 500. Ar fi fost uşor incomod duelul în acest segment pentru că ar fi trebuit să atace şi Audi A1. Şi uite aşa VW continuă povestea Beetle în segmentul compact cu a doua genereţie „new” Beetle.

În cazul noii generaţii provocarea a reprezentat-o designul. Şi asta pentru că Beetle, prima generaţie este probabil cea mai populară maşină la nivel mondial. Sloganul noului model a fost "Design a new original!" Pentru început trebuie să remarcăm faptul că a dispărut particula "new" din denumirea maşinii. Beetle şi atât. Din punct de vedere al designului modelul este mult mai agresiv, mai dinamic, cu linii mai puternice, păstrând în acelaşi timp tema iniţială de design. Lucru întărit şi de capota mai lungă, parbrizul mai înclinat. Reducând designul la esenţă putem spune că New Beetle era desenată din trei semicercuri. Acum lucrurile au evoluat radical. Modelul de serie a preluat destul de mult din concept car-ul Ragster prezenat la Detroit în 2005.

Conform datelor tehnice, şi anume a dimensiunilor, noul model parea fi construit pe aceiaşi platformă tehnică utilizată la Golf VI. Noul model are o lăţime de 1.808 mm (plus 84 mm), o înalţime de 1.486 mm (minus 12 mm) şi o lungime de 4.278 mm (plus 152 mm) comparativ cu vechiul model. Admirabil este faptul că noul model nu a preluat mai nimic din noua identitate de marcă Volkswagen din punct de vedere al designului. Interiorul în schimb este pur Volkswagen, aici s-a evaporat total aerul "flower power" care s-a dorit a fi conservat la New Beetle.

Noul model doreşte să mulţumească clienţii de astăzi şi nu pe cei ai primului model. Aşadar vom regăsi pe lista de dotări opţionale faruri bi-xenon cu lumini de rulare pe timp de zi LED, jante de 19 inch, 12 culori. În cazul nivelului de echipare Sport interiorul este finisat cu suprafeţe care imită fibra de carbon. Prin urmare mesajul este clar: o caroserie cu un design retro dar cu suficiente tuşe sportive, dinamice, completat de un interior atent studiat din punct de vedere ergonomic şi cu o parte mecanică înnobilată în versiunea de vârf de propulsorul 2.0 TSI care dezvoltă 200 CP plus diferenţialul electronic XDS. Este oferit opţional un sistem audio dezvoltat special de Fender (celebrul producător de instrumente ) şi Panasonic pentru Beetle.

Gama de propulsoare pe benzină debutează cu agregatul 1.2 TSI BlueMotion cu funcţia Start/Stop care dezvoltă 105 CP, permite o viteză maximă de 180 km/h, şi are un consum mediu declar de 5,5 litri. Apoi urmaeză propulsorul 1.4 TSI care este cuplat la o cutie DSG cu 7 rapoarte, acesta dezvoltă 160 CP, permite o viteză maximă de 207 km/h şi are un consum mediu declarat de 5,9 litri. Vârful de gamă în cazul motorizărilor pe benzină este propulsorul 2.0 TSI care dezvoltă 200 CP, permite o viteză maximă de 225 km/h şi are un consum mediu declarat de 7,4 litri. Oferta de propulsoare diesel are la bază agregatul 1.6 TDI BlueMotion care dezvoltă 105 CP, are emisii de 112 g/km CO2 şi un consum mediu de 4,3 litri. Motorizarea diesel de top este deja cunoscutul 2.0 TDI care dezvoltă 140 CP şi 320 Nm.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.