VW Golf VII, dezvăluit oficial! GALERIE FOTO

Autor: Adrian Mihălţianu acum 8 ani Prezentari

O evoluţie, cert, dar una mai îndrăzneaţă decât cea care a avut loc de la VW Golf 5 la VW Golf 6. Dacă forma generală a maşinii rămâne relativ aceeaşi, avem un calandru mai agresiv, care preia elementele de design deja prezente pe noul VW Passat, dar mai ales dotări tehnice care aduc suficiente argumente pentru păstrarea poziţiei fruntaşe în vânzări.

Noul Volkswagen Golf 7 – exterior de pe tare.ro

Vorbim de VW Golf, aşadar la ce vă aşteptaţi? Designul rămâne inconfundabil, dar devine mai atractiv, iese din zona prea clasică unde au stagnat două generaţii succesive de Golf. Fără a dori să intru în controverse, putem spune că partea frontală arată foarte bine, în timp ce spatele rămâne plicticos. Ceea ce contează este imaginea de ansamblu, iar aici Golf VII îşi păstrează identitatea deşi are acum o alură modernă.

Maşina creşte în lungime cu 56 mm şi ajunge la 4.255 de mm, iar ampatamentul creşte cu 59 mm, la 2.637 mm, în timp ce maşina a fost coborâtă cu 28 de mm fără a se pierde din spaţiul pentru cap. Spaţiul astfel câştigat a fost dedicat pasagerilor din spate, care au acum puţin mai mult loc pentru genunchi (1.5 cm in plus). A crescut şi lăţimea maşinii, cu 1.3 cm, fapt care oferă mai mult spaţiu pentru umeri.

Noul VW Golf 7, interior

La interior remarcăm un ecran digital foarte mare (5 inci standard, 5.8, respectiv 8 inci în opţiune), sensibil la atingere, dar care reacţionează şi atunci când utilizatorul îşi apropie degetul la un cm de ecran – funcţie care permite afişarea sau mascarea unor butoane virtuale. Navigarea pe el se poate face în stilul unui smartphone, prin gesturi cu ambele degete.

Noul Volkswagen Golf 7 – interior de pe tare.ro

Ecranul face parte dintr-o consolă centrală orientată spre şofer, în stilul clasei premium. Aceasta mai integrează şi comenzile climatizării, dar oferă şi spaţiu pentru un smartphone, precum şi conectivitatea specifică. Sub cotiera centrală mai există de altfel un al doilea spaţiu dedicat telefoanelor, cu o altă conexiune USB de mare viteză.

VW introduce şi un sistem de economisire a energiei telefonului mobil – acesta poate fi pus într-un dispozitiv special, care îl conectează la antena maşinii. Creşte astfel calitatea semnalului şi scade consumul bateriei.

Scaunele au fost regândite pentru a spori confortul, iar în opţiune este disponibil şi un scaun ergoActive pentru şofer, cu reglare pe patru direcţii, încălzire şi funcţie de masaj. Spaţiile de stocare au crescut, iar modularitatea banchetei spate permite încărcarea unor obiecte voluminoase.

Portbagajul creşte şi el cu 30 de litri până la valoarea de 380 de litri. Deşi vom putea pipăi maşina abia peste 22 de zile la Paris 2012, nemţii ne asigură că şi calitatea materialelor a crescut. Era cazul, pentru a face faţă concurenţei tot mai acerbe în acest segment. Designul interiorului se păstrează pe aceleaşi linii clasice cu tentă modernistă, totul fiind subjugat ideii de utilitate şi eficienţă.

Citiţi mai departe despre motorizările şi tehnologiile noului Golf 7!

Pagini: 1 2

Citește și...


Comentarii
Inchide