Škoda Yeti pentru omul gospodar şi iute: cu motor TFSI de 2,5 litri

Doar pentru că a fost construită pentru oamenii pentru care practicitatea este unul dintre criteriile importante, nu înseamnă că nu are voie să aibă şi câţiva cai-putere, nu? Sute de cai, în fine...

Škoda Yeti pentru omul gospodar şi iute: cu motor TFSI de 2,5 litri Škoda Yeti pentru omul gospodar şi iute: cu motor TFSI de 2,5 litri

Există cineva care s-a gândit că Škodei Yeti i-ar sta bine cu un motor mai puternic sub capotă? Nu ştiu alţii cum sunt, însă un diesel de 2,0 este mai mult decât suficient pentru a-mi face treaba şi a pleca în excursii însoţit.

Test în România cu Škoda Yeti facelift

B055 F0X pare să nu fie de acord cu mine şi cu tine, pentru că tocmai a înfipt un TFSI de 2,5 litri în compartimentul motor al Yetiului său, un motor cu cinci cilindri în linie, supraalimentat, similar cu al unui Audi TT RS.

Dacă bine înţelegem noi olandeza (pont: o înţelegem cât o înţelege şi Google Translateul), acesta nu este chiar un motor preluat de pe un TT RS, ci o copie foarte reuşită. Una care, cu supraalimentarea ulterioară, livrează nu mai puţin de 510 CP. 

Între timp, cineva vrea să pună un motor TDI într-un Bentley Continental GT

Imaginează-ţi un businessman într-un M5 / XF-R / E63 AMG care nu poate scăpa, după startul de la semafor, de un gospodar B055.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.