Noul Mercedes-Benz CLS Shooting Brake, preparat de Brabus

Nici bine nu s-a pus în vânzare noul Mercedes-Benz CLS Shooting Brake pe piaţa europeană că tunerul german Brabus a creat deja un set de pachete cu îmbunătăţiri pentru break-ul nemţesc.

Noul Mercedes-Benz CLS Shooting Brake, preparat de Brabus Noul Mercedes-Benz CLS Shooting Brake, preparat de Brabus

Livrările pe piaţa europeană a noului Mercedes-Benz CLS Shooting Brake au început în şase octombrie, iar casa de tuning germană Brabus a anunţat deja lansarea unor pachete de modificări atât pentru variantele standard, cât şi pentru cea AMG.

Cel mai puţin puternic model care poate beneficia de îmbunătăţirile aduse de Brabus e CLS 250 CDI BlueEFFICIENCY. Cu pachetul ECO PowerXtra D4, puterea motorului diesel creşte de la 204 cai putere la 235 CP, iar cuplul maxim ajunge la 560 Nm.

Pentru diesel-ul V6 de pe CLS350 CDI BlueEFFICIENCY, kitul PowerXtra D6S oferă două moduri de funcţionare. În modul Eco, doar cuplul maxim e crescut de la 620 Nm la 690 Nm, în timp ce în modul Sport creşte şi puterea – de la 265 CP la 313 CP. Astfel, break-ul diesel poate face suta în 5,9 secunde.

Următoarea variantă de echipare care poate beneficia de bunătăţile Brabus este CLS500 cu motor V8 de 4,7 litri pe benzină. Pachetul B50 creşte puterea de la 408 la 500 de cai putere, iar cuplul maxim ajunge la 720 Nm. Dacă se anulează limitatorul de viteză, CLS-ul cu motor V8 poate ajunge până la o viteză maximă de 300 km/h.

Nici versiunea de top CLS 63 AMG nu a scăpat neatins de mâinile inginerilor Brabus. Astfel, motorul V8 biturbo de 5,5 litri dezvoltă acum 619 cai putere, cu aproape 100 mai mulţi decât varianta standard, iar cuplul maxim a ajuns la 1.000 Nm. Cu pachetul Brabus, CLS 63 AMG poate face sprintul de la zero până la 100 km/h în 4,2 secunde şi ajunge la o viteză maximă de 320 km/h.

Mai mult, pentru CLS 63 AMG, germanii de la Brabus oferă un sistem de evacuare cu două moduri. În modul „Coming home” sunetul evacuării e estompat de o supapă, iar în modul „Sport” sunetul e mai puternic şi mai grav.

Pentru celelalte modele sunt disponibile alte opţiuni, precum un diferenţial cu alunecare limitată pentru puntea din spate, arcuri sport şi un sistem de coborâre a gărzii la sol pentru maşinile echipate cu suspensia pneumatică semi-activă AIRMATIC.

Pe lângă opţiunile pentru partea tehnică, Brabus oferă şi alte pachete de îmbunătăţiri, destinate exteriorului.

Variantele standard pot primi un pachet aerodinamic care include o bară faţă nouă cu lumini de zi cu LED-uri, aripi sport şi praguri laterale cu lumini de intrare integrate.

În final, interiorul maşinii poate fi personalizat cu tapiţerie din piele, praguri cu emblema BRABUS, cadrane noi pentru panoul de bord şi accesorii din aluminiu.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.