Ai da banii de un BMW X5 pe această opţiune Bugatti?...

Da, aţi auzit bine: cei de la Bugatti oferă o dotare opţională care costă cât un BMW X5 nou-nouţ. Nu vă daţi seama despre ce e vorba? Nicio problemă, vă spunem noi, dar să nu credeţi că am înnebunit...

Ai da banii de un BMW X5 pe această opţiune Bugatti?... Ai da banii de un BMW X5 pe această opţiune Bugatti?...

Ca să ai bani de un Bugatti Veyron, trebuie să fii foarte bogat, asta e clar. Însă, pentru a-l personaliza ”aşa cum trebuie”, e de aşteptat să fii cam extravagant. Când banii nu mai sunt o problemă, îţi permiţi cam orice, nu?

Aşa încât cei de la Bugatti s-au gândit să le ofere celor care chiar îşi permit să facă excese (greu de înţeles de către oamenii obişnuiţi) o opţiune super-exclusivistă, din care vor fi construite doar 44 de bucăţi 

Ghici ciupercă ce-i? Nu e ceas, deşi e făcută de un fabricant de ceasuri de lux

Deşi e realizată de fabricantul elveţian de ceasuri Roland Iten, această opţiune nu e un ceas. Ci... o cataramă pentru curea. Da, aţi auzit bine: o cataramă complexă pentru cureaua de pantaloni.

Primele 11 exemplare beneficiază de detalii finisate în aur alb, în timp ce următoarea serie de 11 exemplare se va particulariza prin folosirea aurului roz. Suntem foarte curioşi următoarele două serii de câte 11 bucăţi ce tip de aur vor mai conţine...

Hai, că-i simplu de ales: stânga sau dreapta? Costă la fel

Şi acum, vă rugăm să luaţi loc şi să vă pregătiţi pentru marea lovitură: preţul unei astfel de opţiuni se ridică la 84.000 de dolari americani. Adică peste 60.000 de euro. Nu, nu am exagerat noi cu zero-urile, ci producătorul - din moment ce se adresează celor care îşi permit semnarea unor cecuri cu multe zero-uri...

Aşadar, vorbim de o opţiune care valorează 5% din preţul unui Bugatti Veyron. Nu pare mult, dacă eşti miliardar. Însă, dacă vă spunem că noul BMW X5, de exemplu, are preţul de bază de vreo 63.000 de euro, cum vi se pare acum opţiunea oferită de Bugatti?

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.