GALERIE FOTO. Interiorul conceptului Opel GT ne prezintă viitorul

Conceptul Opel GT a fost anunţat de constructorul german, iar la prima vedere cel puţin design-ul este fabulos.

GALERIE FOTO. Interiorul conceptului Opel GT ne prezintă viitorul GALERIE FOTO. Interiorul conceptului Opel GT ne prezintă viitorul


Ce ştim despre conceptul Opel GT: motor amplasat central, în faţă, cutie de viteze secvenţială, tracţiune pe puntea spate. Totodată, conceptul nu are mânere de uşi, nici oglinzi exterioare sau ştergătoare de parbriz.

O inovaţie a Conceptului Opel GT o reprezintă uşile mari, cu geamuri laterale integrate, care asigură o trecere imperceptibilă de la sticlă la suprafeţele vopsite. Atât şoferul, cât şi pasagerul din faţă au acces la interiordupă ce au apăsat pe touchpad-ul pentru uşile electrice, integrat în linia roşie caracteristică de pe acoperiş. La deschidere, uşile se lasă considerabil peste pasajele roţilor faţă. Acest tip de montaj patentat, care face economie de spaţiu, asigură un unghi larg de deschidere, în special în spaţiile înguste de parcare. Două camere video, montate în spatele pasajelor roţilor, garantează vizibilitatea în timpul deplasării în zone urbane. Acestea transmit imaginile către două monitoare, în partea stângă şi în partea dreaptă a postului de conducere, eliminând nevoia oglinzilor laterale. Parbrizul se continuă cu un acoperiş panoramic din sticlă.

Click aici pentru Galeria Foto

Capota extinsă dezvăluie conceptul sistemului de propulsie al Conceptului GT: la fel ca la primul Opel GT şi la Corvette, legendarul autovehicul sport american produs tot de GM, motorul este amplasat central faţă. Conceptul Opel GT este echipat cu un motor pe benzină supraalimentat de 1,0 litri, cu trei cilindri, creat pe baza motorului ultra-modern fabricat integral din aluminiu utilizat pentru modelele ADAM, Corsa şi Astra. Unitatea dezvoltă o putere de 107 kW/145 cp şi generează un cuplu maxim de 205 Nm în configuraţia sa sportivă (valorile consumului de carburant al Conceptului Opel GT nu sunt încă disponibile). Puterea turbo este transmisă către puntea spate, care include un diferenţial mecanic prin intermediul unei transmisii secvenţiale cu şase trepte de viteză care este acţionată prin padelele de schimbare a treptelor de pe volan. Astfel, Conceptul Opel GT este echipat cu tradiţionala tracţiune pe puntea spate. Opel GT accelerează de la 0 la 100 km/h în mai puţin de opt secunde şi atinge o viteză maximă de 215 km/h.

Farurile cu semnalizatoare integrate sunt o altă caracteristică reprezentativă a Conceptului Opel GT şi luminează tridimensional. Iluminarea cu matrice cu LED-uri Opel IntelliLux LED®, care asigură o fază lungă anti-orbire, a avut deja debutul în 2015 pe noul Astra şi a câştigat premiul SAFETYBEST.

Conceptul Opel GT va fi prezentat în premieră mondială la la cea de-a 86-a ediţie a Salonului Auto Internaţional de la Geneva (3 - 13 martie 2016). Totuşi, e destul de clar că o eventuală producţie în serie este îndepăratată.
 

Click aici pentru Galeria Foto


 

 

 

 

 

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.