Mitsubishi are trei noutăţi la Salonul Auto de la Geneva

Autor: Marius Vișan 05 mart. 2019 Știri auto

Mitsubishi va prezenta în premieră mondială SUV-ul compact ASX model 2020 la Salonul Auto Internaţional de la Geneva. De la lansarea sa din 2009, ASX a vândut aproximativ 1,32 milioane de unităţi în aproximativ 90 de ţări. Cele mai mari pieţe sunt America de Nord, Europa, Australia şi China. 

Designul exterior a fost revizuit potrivit filozofiei de design „robust şi ingenios,” care serveşte drept expresie a moto-ului global al MMC „Drive your Ambition.”  ASX este un SUV compact proiectat pentru mediul urban, ce oferă o mare adaptabilitate la aventuri pe aproape orice tip de teren.

Pentru pieţele din Europa, ASX este acţionat de un motor 2,0L MIVEC cu 16 supape combinat cu transmisie manuala cu 5 viteze sau INVECS -III CVT cu mod Sport cu 6 viteze. Sunt disponibile versiuni cu tracţiune pe două şi patru roţi. Smartphone-link Display Audio (SDA) a fost îmbunătăţit iar acum oferă o dimensiune a afişajului  opt inchi. Modelele de top vin echipate cu un sistem de navigaţie Tom Tom. Informaţiile în timp real din trafic pot fi accesate acum prin conectarea la Internet cu ajutorul unui smartphone.

Noul ENGELBERG TOURER 

Mitsubishi mai prezintă la Geneva şi noul ENGELBERG TOURER . Acesta este un plug-in hybrid EV (PHEV) cu Motor dublu, 4WD. Ridicându-se la renumele Engelberg Tourer, oferă un nivel ridicat de performanţe de rulare care permit şoferului să se bucure de condus pe orice vreme sau orice suprafaţă de drum cu încredere. Împreună cu autonomia mare inerentă PHEV, acest concept permite călătorii în afara oraşului către locuri fără infrastructură de încărcare. A

MITSUBISHI ENGELBERG TOURER  foloseşte un sistem PHEV potrivit pentru un crossover SUV de top de ultimă generaţie. Bateria de înaltă capacitate este montată sub podea în regiune de mijloc a vehiculului. Utilizează un sistem cu motor electric dublu al MMC, un motor în faţă şi unul în spate, cu putere ridicată şi înaltă eficienţă, furnizând în acelaşi timp o cabină spaţioasă care permite 3 rânduri de scaune.

Motorul termic este de 2,4L pe benzină şi a fost proiectat pentru sistemul PHEV. În modul hibrid, motorul acţionează ca un generator de înaltă putere şi obţine un raport ridicat de regenerare, în timp ce cilindreea mai mare contribuie la funcţionarea mai silenţioasă şi confera un consum mai eficient de combustibil. Pe lângă eficienţa mai ridicată a sistemului PHEV, are o autonomie EV de peste 70km (ciclu WLTP), iar cu o baterie complet încărcată şi rezervorul de combustibil plin are o autonomie totală de peste 700km (WLTP). 

Noul Mitsubishi L200

Pe lângă cele două modele de mai sus, Mitsubishi premiera europeană a noului pickup truck de 1 tonă – L200. 

Noul L200 este cea mai recentă versiune a modelului care aniversează anul acesta 40 de  ani de la lansare.

Interiorul restilizat al modelului L200  exprimă o senzaţie de modern şi robust, cu contururi pentru panoul de comandă şi fantele de aerisire. Imaginea de înaltă calitate este creată de materialele moi şi cusăturile consolei de podea, cotierelor şi din zona frânei de parcare.

Noile modele L200 4WD sunt dotate fie cu Super-Select 4WD, care furnizează tracţiune optimă şi caracteristici de manevrare pentru orice suprafaţă, fie Easy-Select 4WD, care simplifică trecerea de la un mod de condus la altul pentru diferite suprafeţe de teren. Cu adăugarea noilor moduri de condus, ambele sisteme 4WD furnizează performanţe off-road îmbunătăţite.

Ambele sisteme 4WD: Super-Select şi Easy-Select, folosesc un nou mod Off-road cu următoarele setări: GRAVEL (pietriş), MUD/SNOW (noroi/zăpadă), SAND (nisip) şi ROCK (stâncă, doar în 4LLc). Când este angrenat, modul Off-road controlează integral puterea motorului, transmisia şi frânarea pentru a regla alunecarea roţii şi pentru a maximiza astfel performanţele all-terrain şi de auto-extragere din noroi sau zăpadă.

Urmărește Promotor.ro pe Google News


Marius Vișan
Marius Vișan
Marius Vișan a poposit în lumea auto în anul 2015, însă cu jurnalismul online este familiarizat încă din anul 2006 când a început cursurile Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Contactul cu mașinile l-a luat la vârsta de 18 ani, odată cu obținerea permisului auto. Pasiunea ... citește mai mult
Visan Marian
Visan Marian
Începând cu anul 2015, Marian Vișan s-a implicat în domeniul auto, însă experiența sa în jurnalismul online începe din 2006, în timpul studiilor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. La vârsta de 18 ani a început să se familiarizeze cu mașinile odată cu obținerea permisului ... citește mai mult

Comentarii
Inchide